Hva

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Gjør dere damer i dag? Jeg har hatt en dritt natt med mye kynnere, aktiv unge og nedpress fordi han ligger så langt nede.. jeg skal sove :) flere som plages om nettene?

Jeg har vært hos frisøren med begge ungene, og levert de i bhg. Så skal jeg gjøre som deg - SOVE! Jeg var oppe 5 ganger på do i natt og vesla kom inn til meg i 3-tiden.. Jeg blir mannevond av lite søvn :P

Jeg har vært hos frisøren med begge ungene, og levert de i bhg. Så skal jeg gjøre som deg - SOVE! Jeg var oppe 5 ganger på do i natt og vesla kom inn til meg i 3-tiden.. Jeg blir mannevond av lite søvn :P
Så mye du har rukket da :-P drøm søtt:-)

Hadde shopping å vasking på planen idag (hadde nok blitt mer shopping enn vasking da) men har 3åringen hjemme med feber.. Så her blir det sofasliting å teinefilm :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Dårlig med nattesøvn her og.. Går rundt som en zombie før eg hopper i seng, og så blir eg lysvåken med en gabg eg treffer puta ... Urolige bein, varm, kald, vondt å ligge, vondt å sitte i senga og en super aktiv baby i magen..
Måtte de siste 10-11 ukene gå fort ;)

skal forresten sove i dag eg og :P

Å,plagsomt å sove dårlig altså... Håper du får sove godt nå på dagen. Jeg sliter også litt med søvnen,men er blitt Moe bedre de siste dagene enn det var.

Her sitter jeg og jobber hjemmefra. Har kun 20% nå, gikk ikke bra med mer jobb nå dessverre, og gjør mye av de 20% hjemmefra. Så her er det rapportskriving. Og litt vanskelig å konsentrere seg, er jo så besatt og oppslukt av denne babytilstanden min. Og hver gang mini sparker, må jeg tenke på og ta på ham... :-) Og feire 32-ukersdagen litt ;-) Men rapportene bare må jeg ha i mål!

Ellers skal jeg en tur på posten og poste en bursdagsgave til ei venninne. Tar en pause for å gjøre det etterpå.

Og forhåpentlig vil noen ringe for å kjøpe bilen vår....... :-)

Ha en fin dag,gravide folkens!

Høres ut som en tung natt.
Jeg har sovet veldig godt i natt! Litt antydning til kramper i bena, men gikk veldig fort over igjen.
Sov leeeenge nå på morgenen også, fikk nesten sjokk da jeg så på klokken... Hi hi! :p

Håper du/dere som har sovet dårlig, får slappet av litt idag da! :-)

Ungene har hatt fri dag dag,så vi har vert en tur hjemme i bygda eg og manne kommer fra og kost oss inne i en gymsal. Fikk handlet litt,så til middag blir det tomat suppe med makaroni, pølser og egg :)
Senerer når mannen komemr hjem skal vi rydde under trappa og så skal eg hente søskenvogna etter kl 19. Gleder meg til å få den i hus :)

Har trent og handlet middag :-) Tatt en husmorpause (les: snorket på sofaen). Nå drikker jeg kaffe (har begynt å like det igjen, hurra!!) og skal SØKE NY JOBB når Theo er lagt...Er veeeldig tiltak å søke jobb siden hele, absolutt rubbel og bit av min dyrebare CV er forsvunnet sammen med minnepennen :angry3 Minnepennen? -Den har gravidtåka her glemt i flyttelasset fra Bergen til Arendal.
Så får sette av en 2 timer i kveld:-)

Sørlandet sykehus her lyser jo så og si aldri ut stillinger, men de lyser ut en just NUH som kunne passet meg, så da smeller jeg til!...høygravid og jævlig...men pytt! Stilling fra oktober av. Og vil de ha meg, så vil de ha meg tenker jeg

Her er vinduene vasket, sofaen, støv er tørket å middag på ovnen. To maskiner med klær å vondt i ryggen :( blæ... Meen med godt mot pga det fine været :) venter mer oppgaver etter middag men da er samboer hjemme igjen så da går ting lettere :) så mååå jeg få satt meg ned med papirene til nav snart. Det stresser meg egentlig.

Her er egentlig svært lite gjort i dag.
Dårlig med søvn i natt, så jeg sloknet på sofaen etter frokost i 10-11 tiden og våknet i 13-tiden. :p
Hentet kjolen på posten, prøvd denne på samt tilbehør.
Spist middag, og nå sitter jeg i sofaen igjen.
Denne dagen har virkelig bare flydd avgårde :)

Jeg har vært på jobb, sendt inn papirene til NAV, spist middag, og nå er det litt avslapping på sofaen før supersnuppa skal legge seg. I kveld skal jeg begynne å sy sammen en jakke jeg har strikket til den lille i magen.

Søvnen er litt både og for tiden. Noen netter sover jeg godt og er oppe bare en gang, og andre netter er jeg våken i timesvis. Det er fryktelig slitsomt å plages med søvnen, og kombinert med økende smerter i rygg/bekken/hofter + stress på jobben, tror jeg at det snart er på tide å legge inn årene her. Skal bestille legetime i morgen, så får vi se hva det blir til.

I natt var det ikke store søvnen på meg...
la meg kl 23, men våknet opp kl 01, gjennomvåt av svette og hyperventilering...
(har hatt en del traumatiske opplevelser med de muntlige eksamene mine, så denne hyperentileringen er ikke til å komme over...
Så da satt jeg våken da...prøvde å lese litt (men ble igrunn dårlig det også...)

Jeg gikk og haddde eksamen - gikk overraskende bra (siden jeg trodde jeg kom til å stryke).
Deretter gikk jeg hjem for å lese på neste eksamen jeg hadde kl 17.
Sovna igrunn fra den lesinga da.... men hade jo lest på det før, så gikk fint den eksamen også.

Så nå har jeg spist burger king (siden jeg er så lat...) og sett dagens episode av Game of Thrones...

Må si meg fornøyd med dagen...
Leiligheten står på hodet, oppvasken er ikke tatt, klær ikke vaska... men sånn kan leiligheten stå til i morgen, for jeg har inntatt sofaen!

I natt var det ikke store søvnen på meg...
la meg kl 23, men våknet opp kl 01, gjennomvåt av svette og hyperventilering...
(har hatt en del traumatiske opplevelser med de muntlige eksamene mine, så denne hyperentileringen er ikke til å komme over...
Så da satt jeg våken da...prøvde å lese litt (men ble igrunn dårlig det også...)

Jeg gikk og haddde eksamen - gikk overraskende bra (siden jeg trodde jeg kom til å stryke).
Deretter gikk jeg hjem for å lese på neste eksamen jeg hadde kl 17.
Sovna igrunn fra den lesinga da.... men hade jo lest på det før, så gikk fint den eksamen også.

Så nå har jeg spist burger king (siden jeg er så lat...) og sett dagens episode av Game of Thrones...

Må si meg fornøyd med dagen...
Leiligheten står på hodet, oppvasken er ikke tatt, klær ikke vaska... men sånn kan leiligheten stå til i morgen, for jeg har inntatt sofaen!

Så bra at eksamenene gikk bra! :)
Nå kan du med god samvittighet la alt annet stå og bare slappe av :)

Back
Topp