Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mye du har rukket daJeg har vært hos frisøren med begge ungene, og levert de i bhg. Så skal jeg gjøre som deg - SOVE! Jeg var oppe 5 ganger på do i natt og vesla kom inn til meg i 3-tiden.. Jeg blir mannevond av lite søvn![]()
Minnepennen? -Den har gravidtåka her glemt i flyttelasset fra Bergen til Arendal.I natt var det ikke store søvnen på meg...
la meg kl 23, men våknet opp kl 01, gjennomvåt av svette og hyperventilering...
(har hatt en del traumatiske opplevelser med de muntlige eksamene mine, så denne hyperentileringen er ikke til å komme over...
Så da satt jeg våken da...prøvde å lese litt (men ble igrunn dårlig det også...)
Jeg gikk og haddde eksamen - gikk overraskende bra (siden jeg trodde jeg kom til å stryke).
Deretter gikk jeg hjem for å lese på neste eksamen jeg hadde kl 17.
Sovna igrunn fra den lesinga da.... men hade jo lest på det før, så gikk fint den eksamen også.
Så nå har jeg spist burger king (siden jeg er så lat...) og sett dagens episode av Game of Thrones...
Må si meg fornøyd med dagen...
Leiligheten står på hodet, oppvasken er ikke tatt, klær ikke vaska... men sånn kan leiligheten stå til i morgen, for jeg har inntatt sofaen!