Hva

Ho Mor

Forumet er livet
Gjør dere på i kveld da? Jeg har duppet litt på sofaen til drømmehagen. Trodde ungene så på det men da jeg våknet var de på kjøkkenet og malte.. Full kontroll!! I kveld er jeg gnaske kvalm. Så når ungene har lagt seg skal jeg gå meg en tur. Håper frisk luft kan hjelpe. Var ikke slik med de to andre.. Har bestemt meg for å trene litt hver dag siden jeg ikke orker skikkelig treningsøkt for tiden. Så i morgen blir det litt elipsemaskin hvis jeg går tur i dag. Flere som satser på litt og ofte her?

Jeg glor på tv og strikker babygenser :)
Ser ut som den blir litt stor, men sikkert greitt å ha seinere.

Samboeren er å jobber på tomten. Jeg fikk påbud om å ta det rolig siden jeg er så kvalm. Skal få han med ut på en liten kveldstur senere.
Gikk en tur i går også. Det ble ikke noe trim, bare rolig rusling i 45 min. Bedre enn ingenting :)

Jeg synes det høres ut som en god plan å gjøre litt hver dag! Det prøver jeg også, går til jobb frem og tilbake, det hjelper jo litt, men burde vel fått fingen ut og gå tur på kvelden i stedet for å se på all slags serier ;-)

Heldigen dere som har fri ikveld, jeg sitter på jobb! Kos dere! :-)

jeg sitter midt i et stua fult med kjøkkenting, mannen min har begynt å rive det gammelt kjøkkenet og skal bygge opp et nytt de neste ukene. Gleder meg ikke til de neste ukene da, men enda mere til den er ferdig! Og etter det blir det neste prosjektet å flytte storejenta ned i hobbyrommet mitt, snifsnif, og gjerne babyrommet etterpå hvis spiren vil bo hos oss 35 uker til!
Jeg hjalp litt, men er så trøtt og får litt vondt i magen av å bære så mye, så har en data og strikkepause nå :)

Jeg har akkuratt sovet litt på sofaen

Nå sitter jeg å ser på tv og slapper av. Tenker på alt jeg skulle ha gjort. hihiiii.
Får snart gå å legge meg slik jeg er opplagt til i morgen.

Jeg satser også på en tur hver dag. Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe å gjenomføre det :)

Ha en fin fin kveld jenter.

Vi har en SÅÅÅÅÅÅ utrolig fin tid i vente. GLEDE

Back
Topp