hva

peca

Elsker forumet
bruker ungene av klær nå og sko??

begynt med vinterdressen?sko??

her var det -7 når jeg kjørte de i b.hagen idag..de går ut mellom 9-9.30..

tok med vinterdressen til david og parkdressen..pluss fleece heldress og hel ulldress..og han har cherrox stående der å..

han hadde brukt vinterdressen med vanlige klær under..og høst sko med ullsokker..

skal impregnere vinterskoa nå..

det snør her nå[:'(][:@]

Synes det er koslig med snø jeg[:D]

Her har jeg vinterdress, cherrox, tynn ulldress, tykk ullgenser og ullbukse, vintervotter, ullsokker, ullhals, og luer. Ja, også ligger regndressen der i tilfellet det skal begynne å regne en dag.

Så har vi på vinterjakke og vintersko når vi går til og fra.

De tok med seg vinterdressene i dag. Ellers har de både et sett fleece liggende der, samt et hjemmestrikka ullsett. Vintervotter, vinterlue, hals. På beina har de goretex-skoa, det var -6 grader da vi dro i morrest, da blir det for kaldt med cherrox.

ORIGINAL: peca

bruker ungene av klær nå og sko??
ull, ull og ull, fleece
begynt med vinterdressen?sko??
Vinterdress og cherrox
her var det -7 når jeg kjørte de i b.hagen idag..de går ut mellom 9-9.30..
da hadde jeg brukte vintersko. her er det 0 grader

tok med vinterdressen til david og parkdressen..pluss fleece heldress og hel ulldress..og han har cherrox stående der å..

han hadde brukt vinterdressen med vanlige klær under..og høst sko med ullsokker..

skal impregnere vinterskoa nå..[:D]

det snør her nå[:'(][:@] liker ikke, kaldt:/

ull, fleece, vinterdress, cherox, votter og lue.

har ikke begynnt med vinterdressen, er ikke så fryktelig kaldt her....bruker parkdressen med ulldress under. de er ut to ganger om dagen i barnehagen her så det går lassevis med klær[:)]

Avhenger av temp ute...

Oftere og oftere blir det ull innerst.
I barnehagen har han vintersko, støvler og cherrox til å ha på beina. Til resten av kroppen har han tynn ulldress, strikket ullgenser og ullbukse, votter (tykk og tynn variant), luer, ullsokker, vinterdress og parkdress og regntøy... Vi har helgardert oss med tanke på klær og vær :-)

vinterdress,gore-tex støvler,lue,votter[:)]

Back
Topp