hva vintersko er varme??

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
mini har timberland sine halvhøye goretex,ikke foret, og nå ble han iiiiiiskald etter en halvtime ute,med ulvangsokker oppi,så her må det kjøpes nye!!!!

ecco er for trange

KAVAT KAVAT KAVAT[:D][:D][:D]

De er kjempevarme og IKKE trange what so ever[:D] Fås i mange forskjellige farger. Jeg bestilte fra Sverige, ble billigere det.. enn å kjøpe i Norge faktisk. Her er nettsiden:
http://kavat.ebutik.se/ Trykk på varmfodrat på høyresiden.. og velg Kangor (da ser du alle fargene du får)

Sorell vintersko er skikkelig varme, men er det gummi/skli knotter under ulvangsokkene blir barna kalde på beina med en gang.

ORIGINAL: *Ainamedspire

Sorell vintersko er skikkelig varme, men er det gummi/skli knotter under ulvangsokkene blir barna kalde på beina med en gang.

var vanlige ulvang uten skli ja,bruker ikke skli i skoa. ;) synes sorel er for svære for en liten tass,om det er de støvlene?

Sorell og Viking, eller som Fridasinmamma, Kavat!
(timerland sine goretex er IKKE gode vintersko)

ORIGINAL: Fridasinmamma

KAVAT KAVAT KAVAT[:D][:D][:D]

De er kjempevarme og IKKE trange what so ever[:D] Fås i mange forskjellige farger. Jeg bestilte fra Sverige, ble billigere det.. enn å kjøpe i Norge faktisk. Her er nettsiden:
http://kavat.ebutik.se/ Trykk på varmfodrat på høyresiden.. og velg Kangor (da ser du alle fargene du får)

takk!!

skal gå å se etter kavat i butikkene i morgen,og evt bestille på nett etterpå!

Her hvor jeg bor er det ikke såå mange som fører Kavat.. og de få som har, har bare kjedelige farger[:)] Skoringen tror jeg i alle fall har de..

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Sorell og Viking, eller som Fridasinmamma, Kavat!
(timerland sine goretex er IKKE gode vintersko)

men han er så VARM,vert mer enn varm nok i de frem til i dag,så skjønner lite. allefall når hna har ull oppi,men,men varme føtter må man ha,så da blir det nye sko.

Her hvor jeg bor er det ikke såå mange som fører Kavat.. og de få som har, har bare kjedelige farger[:)] Skoringen tror jeg i alle fall har de..

takk!!

var ganske dårlig utvalg i str på den siden,så må se på butikk her tenker jeg.

hva har de på beina oppi? bomull,ull el begge? vil liksom ikke kjøpe de sååå store heller.

ORIGINAL: ohBaby!

takk!!

var ganske dårlig utvalg i str på den siden,så må se på butikk her tenker jeg.

hva har de på beina oppi? bomull,ull el begge? vil liksom ikke kjøpe de sååå store heller.

Det er ullsåler i Kavatskoene.. Jeg bruker ullstrømpebukse og et par ullsokker oppi.. hun har aldri vært kald på bena.. hadde de i fjor også..

Jeg ville ha kjøpt de ca 1,5 cm for store enn foten til barne ditt[:)]

Når gutten mi var rundt 1 år, hadde han månesko- de var skikkelig varme. Men er ikke noe særlig i våt snø, men med det kalde været vi har nå er det greitt.

månesko,ala sorel?

På skobutikken her sa de at barna ikke skal ha ull på beina i goretex sko, fordi goretex er laget for å frakte fuktighet ut, mens ull er designet for å holde på fuktigheten. Så om man bruker ullsokker i goretex skoene kan man risikere at barna blir kald på beina.. Hvor sant det er skal ikke jeg si om da..

Her har snuppa viking goretex og kamik (ligner på sorel). Hun bruker kamik skoene nå når det er så kaldt fordi de er foret med tovet ullsokk[:)]

Kavat!:) sett foten på et ark inn mot en vegg, sett en strek ved storetåen og mål hvor langt det er. På skoene i nettbutikken til kavat står det hvor mye du skal plusse på for å finne riktig størrelse:)

Back
Topp