Hva vintersko er best???

LINK

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Blackis

Coop Friends best i test 2 år på rad..

de skal i allefall vi ha, hadde de i fjor å,og de var kjempe lette og ta på, gode og varme, og vannavstøtende, og hun likte de og gikk veldig greit på de (hennes første sko)

De vil vi og ha.. men tobias bruker 21 og det minste de hadde der var 23 [&o]

de har mindre enn 23, de ser bare litt annerledes ut. De er faktisk finere i den minste størrelsene. De minste går fra størrelse 18-24[:D] La ved en link, men vet ikke om den virker [:)]

http://kundeaviser.inkognito.no/aviser/obs/arendal/index2.htm

hvis du blar litt i avisa i linken og trykker på større side ser du de mindre størrelsene [:)]

Hadde ponny sko til tassen i fjor, og de var veldig bra! Blir nok det i år også[:)]

skulle gjerne kjøpt coop sine jeg, men hu største har en liten feil i den ene foten sin så hu må ha den letteste og smaleste skoen på markedet og i vintersko så er det ecco. (kanke bruke cherox med mindre det er skikkelig sørpe og ikke i mange timene da heller, så det pleier jeg ikke kjøpe)

og coop sine starter på str 23 så det blir for stort til minsta i år, så blir nok ponny eller ecco på hu også.. (de fra coop som er mindre enn str 23 er jo ikek de som er testa så tør ikke sjanse på de da)

ORIGINAL: larviksjenta

skulle gjerne kjøpt coop sine jeg, men hu største har en liten feil i den ene foten sin så hu må ha den letteste og smaleste skoen på markedet og i vintersko så er det ecco. (kanke bruke cherox med mindre det er skikkelig sørpe og ikke i mange timene da heller, så det pleier jeg ikke kjøpe)

og coop sine starter på str 23 så det blir for stort til minsta i år, så blir nok ponny eller ecco på hu også.. (de fra coop som er mindre enn str 23 er jo ikek de som er testa så tør ikke sjanse på de da)

vi har det samme problemet med snuppa vår, så vi må være veldig sære på sko.......må ha smal og ordentlig støtte i skoen. og ikke noe godt å gå i vonde sko når man er platfot og det veit jeg alt om[&:]

de har vi kjøpt til Sara, kostet 649,-

ORIGINAL: Thothamon

Den så veldig solid ut, tror dere blir fornøyde ja! :)

ORIGINAL: pusita

virket veldig god på når vi prøvde de på henne, de er ganske lette, ikke så tunge å klumpete[:)]

virket veldig god på når vi prøvde de på henne, de er ganske lette, ikke så tunge å klumpete[:)]

Har jobbet med Ecco, og gått på kurs om det, så er egentlig godt kjent med de (selv om det er noen år siden nå)
Viktig med en god og tykk såle, og regner med at det er gore-tex... men lurt å impregnere uansett med tanke på skitt :)

ORIGINAL: nuppa

ORIGINAL: larviksjenta

vi har det samme problemet med snuppa vår, så vi må være veldig sære på sko.......må ha smal og ordentlig støtte i skoen. og ikke noe godt å gå i vonde sko når man er platfot og det veit jeg alt om[&:]

nei uff hu har gått å klaga vinter og sommeru t og inn på vondt i beina, så nå etter utredning på sykehus åg fysio så fant de ut at hu er plattfot i begge beina og litt skev i den ene foten. etter at jeg kjøpte geox jogge sko(de smaleste på markedet) og kutta ut cherox osv, så har hu nesten ikke klaga på vondt. (eneste gangene er når hu bruker gummi støvel litt for lenge)

man burde være veldig nøye på valget av sko til små barn, ikek la de bruke arva sko til daglig bruk og slikt, for da blir foten dems forma etter slik den forrige ungen som hadde de er, og det kan bli skikkelig problemer når de blir eldre

Har jobbet med Ecco, og gått på kurs om det, så er egentlig godt kjent med de (selv om det er noen år siden nå)
Viktig med en god og tykk såle, og regner med at det er gore-tex... men lurt å impregnere uansett med tanke på skitt :)

ja det er gore-tex:) ja, de gjorde det i butikken når vi kjøpte de[:D] 
tenkte å finne noen lignende til eldste jenten min og(de der er bare opp til str 30[X(]) for de friends best i test skoene var slett ikke god på hennes fot, fikk store sår på bena av de stakker.

tror jeg skal sjekke ut de coop skoene når vi skal til tr.heim jeg[:D]
blir vel deeen lange handlelista[8D]

tenkte å finne noen lignende til eldste jenten min og(de der er bare opp til str 30[X(]) for de friends best i test skoene var slett ikke god på hennes fot, fikk store sår på bena av de stakker.

Ikke alt kan passe til alle, og det er viktig å være nøye på det.
Samt størrelsen man kjøper inn... Er så mange som kjøper sko så de har noe å vokse i, men det er jo ikke noe særlig å gå i for store sko for oss, og ikke for dem heller...

De har vel ecco vintersko helt opp til 39 til barn, men komme jo an på hvor du bor og utvalget der...

Det er mange euro sko butikker som har slike ecco sko opp til str 39, men det er jo ikke samme farge da [:D]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Blackis

Coop Friends best i test 2 år på rad..

de skal i allefall vi ha, hadde de i fjor å,og de var kjempe lette og ta på, gode og varme, og vannavstøtende, og hun likte de og gikk veldig greit på de (hennes første sko)

De vil vi og ha.. men tobias bruker 21 og det minste de hadde der var 23 [&o]

Men husk at det kan være han må opp 1-2 str. hvis han skal ha tykke sokker nedi [;)] Og så er det veldig forskjell på str. fra merke til merke.

ORIGINAL: Kavring1

synes nå det er VIKTIGERE at barnet er VARM og tørr på beina
enn at skoene skal være dyre og fine å se på[:@]

Hva med at de skal sitte godt og støtte opp under gelenken på foten?
Det pleier å koste litt...

De var kjempefine!
De ser solide ut og man vet hva man får for pengene.
Slike, bare i guttefarge, skal jeg kjøpe til gutten...
Hadde slike i fjor også men nå er de for liten..

Jeg syns nå de Coop-skoene var fine jeg da!Og selv om de er billigere enn f.eks Ecco så er de heeelt sikkert varme og tørre,så jeg kommer nok til å kjøpe sånne til tassen.Er ikke bestandig dyrt er best,men folk får nå mene og kjøpe hva de vil,og respekterere at folk har forskjellige meninger.Dessuten passer skoene til han kun denne vinteren,så neste år må han ha nye uansett.

Syns de var kjempefine jeg![;)][:D]

ORIGINAL: Daizee

Jeg syns nå de Coop-skoene var fine jeg da!Og selv om de er billigere enn f.eks Ecco så er de heeelt sikkert varme og tørre,så jeg kommer nok til å kjøpe sånne til tassen.Er ikke bestandig dyrt er best,men folk får nå mene og kjøpe hva de vil,og respekterere at folk har forskjellige meninger.Dessuten passer skoene til han kun denne vinteren,så neste år må han ha nye uansett.

Syns de var kjempefine jeg![;)][:D]

Fine er de, men jeg er også opptatt av hvordan det sitter på beina jeg da...
Viktig med ordentlig støtte og oppbygging allerede fra starten av...
Men såklart, det er ikke alle som har råd til de dyreste skoene alltid, og da er det viktig å finne noe som holder dem tørre og varme til en rimeligere penge.

Tenkte nå jeg skulle prøve dem da,som sagt,så får jeg gjort meg opp en mening om dem uavhengig av hva andre sier.Jeg har fint råd til å kjøpe dyrere sko og jeg,men helt ærlig så irriterer det meg litt den oppfatningen om at billig er dårlig,så jeg liker å prøve å motbevise det jeg da,og fortelle folk om det er bra eller dårlig,slik at de som evt ikke har råd til å kjøpe det dyreste ikke trenger å ha dårlig samvittighet fordi de ikke kan kjøpe det dyreste til barna sine.[;)]

For det må jo være ganske fælt,hvis det sitter mammaer her og leser,og vet at de ikke har råd til å kjøpe de dyreste skoene til barnet sitt,og så blir det fremstilt slik at de "billige" fra Coop ikke er like bra for barna som de dyre fra f.eks Ecco.
Jeg er bare ute på en mission jeg,ser du[;)][:D]

ORIGINAL: Daizee

Tenkte nå jeg skulle prøve dem da,som sagt,så får jeg gjort meg opp en mening om dem uavhengig av hva andre sier.Jeg har fint råd til å kjøpe dyrere sko og jeg,men helt ærlig så irriterer det meg litt den oppfatningen om at billig er dårlig,så jeg liker å prøve å motbevise det jeg da,og fortelle folk om det er bra eller dårlig,slik at de som evt ikke har råd til å kjøpe det dyreste ikke trenger å ha dårlig samvittighet fordi de ikke kan kjøpe det dyreste til barna sine.[;)]

For det må jo være ganske fælt,hvis det sitter mammaer her og leser,og vet at de ikke har råd til å kjøpe de dyreste skoene til barnet sitt,og så blir det fremstilt slik at de "billige" fra Coop ikke er like bra for barna som de dyre fra f.eks Ecco.
Jeg er bare ute på en mission jeg,ser du[;)][:D]

He he, skjønner hva du mener!
Er ikke alltid jeg kjøper det dyreste selv, og vet at dyrere ikke nødvendigvis betyr bedre.
Nå er det sånn at selv om du prøver dem, så er det umulig for deg (og andre) å se oppbyggingen inni. Jeg har sett flere Ecco-sko skjært over så man kan se snittet inni, og den fysiske oppbyggingen.
Da kan man se om det er noe som vil passe for barnet, hvor det gir støtte og på hvilken måte.

Men jeg jeg har overhodet INGEN vonde tanker om de som kjøper Coop sine sko i det hele tatt!
Det er ingen her som kjøper noe til barnet sitt, som de ikke mener er i barnets beste hensyn.

Me jeg mener hvis man kan, og har råd, og det passer, da først kan man begynne å vurdere typiske dyre, "formsko" til barna sine...

Jeg er ikke en av de som kommer til å kjøpe type Nike, Addidas, Timberland osv. fordi det er nettopp disse merkene, for de er tross alt overpriset mye av de, til å gi samme støtte som sikkert mange av f.eks. Coop sine joggesko da.
Men finner jeg på tilbud, eller kjøper på nettet og prisen er tilsvarende, så vil jeg vurdere det.

Det er også mulig å kjøpe f.eks. Ecco sko på Ebay. Hvis man er i butikken, prøver størrelser, og så sjekker Ebay når man kommer hjem, så er det mulig å spare litt der også.

Back
Topp