Hva ville du valgt?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Jeg vet det har vært en sånn tråd før her i dag angående studier og barn, og hadde bestemt meg for å vente til etter studier men ble litt inspirert. Min situasjon: ett bonusbarn på 10 år, en sønn på 3 år. Gått 6 måneder på sykepleien. Ønsker så veldig meg ett barn til samtidig som jeg vil fullføre studiene til normal tid. Dras mellom de to valgene.

Alternativ 1:

Vente til fullført skolegang og prøve på slutten av 3 året slik at min sønn og nestemann blir 6.5 år i mellom men 6 skoleår. Altså føde innen utgangen av desember 2013.

Alternativ 2:

Prøve på baby nå. Føde mellom oktober og desember dette året (det kan man ikke vite da men håpe). Da blir det 4.5 år i mellom min sønn og neste men 4 skoleår.

Alternativ 3:

Prøve på baby september, oktober, november nå i år. Vil da få mellom juni - august neste år, da minsten er 5 år. La pappaen gå i permisjon blandet med å ta med babyen på skolen. Fullføre siste året.

Til syvende og sist er det bare jeg og mannen min som kan bestemme dette, men litt spennende å se hva dere BV-damer mener allikevel. Mannen min mener alternativ 1 og jeg heller mot alternativ 2. Alternativ 3 innbiler jeg meg blir mye stress og lite kos!

Alternativ 1

Jeg går fulltid skole og skal føde i feb/mars. Jeg kommer til å fortsette skole, og la pappa`n ha litt hjemme, men mest ha med tulla på skolen..

Så jeg valgte 3..

Back
Topp