Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hood kan vaskes i vaskemaskin og tørkes i tørketrommelDa ville jeg solgt voksi urbanLiker å ha glidelås på midten. Synes urban er upraktisk å vaske, vet ikke hvordan hood er der da.
Hood kan vaskes i vaskemaskin og tørkes i tørketrommel![]()
Jeg er enig med Fride.Da ville jeg solgt voksi urbanLiker å ha glidelås på midten. Synes urban er upraktisk å vaske, vet ikke hvordan hood er der da.
Voksi Urban passer bedre i vognbagen, fordi den er litt kortere, men jeg skal ikke bruke vognbagen til høsten da hehe.. men den er kanskje lettere å selge, vet ikke, den er populær.Hvordan er lengde da? På urban er det jo forlengelsesdel tenker jeg på, slik at den kan brukes lenge![]()
Da ville jeg solgt den jeg likte minstVoksi Urban passer bedre i vognbagen, fordi den er litt kortere, men jeg skal ikke bruke vognbagen til høsten da hehe.. men den er kanskje lettere å selge, vet ikke, den er populær.
Ellers har begge forlengerdel.
Ja, det var det daDa ville jeg solgt den jeg likte minstevt om du liker begge, den du tror du får mest penger for
hehe