Hva ville du solgt? (Vognpose)

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Easygrow hood eller Voksi urban?

Sitter med 2 stk, trenger bare èn :p Vet ikke om jeg trenger noen vognpose til vinteren igjen heller, hun går da i barnehage og sover ikke ute om vinteren.

Men hvilken ville du beholdt og hvorfor?

Da ville jeg solgt voksi urban :) Liker å ha glidelås på midten. Synes urban er upraktisk å vaske, vet ikke hvordan hood er der da.

Da ville jeg solgt voksi urban :) Liker å ha glidelås på midten. Synes urban er upraktisk å vaske, vet ikke hvordan hood er der da.
Hood kan vaskes i vaskemaskin og tørkes i tørketrommel :)

Hvordan er lengde da? På urban er det jo forlengelsesdel tenker jeg på, slik at den kan brukes lenge:)
Voksi Urban passer bedre i vognbagen, fordi den er litt kortere, men jeg skal ikke bruke vognbagen til høsten da hehe.. men den er kanskje lettere å selge, vet ikke, den er populær.

Ellers har begge forlengerdel.

Voksi Urban passer bedre i vognbagen, fordi den er litt kortere, men jeg skal ikke bruke vognbagen til høsten da hehe.. men den er kanskje lettere å selge, vet ikke, den er populær.

Ellers har begge forlengerdel.
Da ville jeg solgt den jeg likte minst:) evt om du liker begge, den du tror du får mest penger for:P hehe

Da ville jeg solgt den jeg likte minst:) evt om du liker begge, den du tror du får mest penger for:p hehe
Ja, det var det da :p Jeg finner fordeler og ulemper med begge to :p ! Easygrow hood er lunere, men liker overflaten til Voksi urban, og liker at man kan ta av hele midten..hmm...

se på finn :p

Back
Topp