*sniker fra mai* ... Jeg synes det er så veldig rart å høre flere snakke om å straffe barnet osv hvis man beholder, men jeg tenker at den verste måten å straffe babyen på uansett tilstedeværende far eller ikke, er å ikke la den få leve! Det er faktisk bevist at fostre har følelser og kjenner det som skjer under en abort. Beklager at jeg lufter meningene mine her, men jeg tenker nå at du uansett ikke må straffe barnet, og da tenker jeg på å ta det bort, ikke om det får en far og mor sammen eller ikke. Så jeg ville oppmuntre til å tenke på barnets beste i så måte... Og når det gjelder far, angrer han, vil han fortsette å være med deg og ha tilgivelse, eller vil han bare seile sin egen sjø? Dersom dere kan fortsette sammen og du tilgir, er det selvsagt det beste for barnet, men jeg regner med at det virker umulig. (håper jeg ikke får en haug med usaklige og utrivelige kommentarer her nå altså, ikke meningen å såre noen eller noe slikt, men måtte bare si det jeg tenkte på...) Sender deg uansett en stor klem i dette, det må være så utrolig vanskelig og trist!!!