Hva ville du gjort???

Apeloffen

Forumet er livet
....hvis du ble rik?? La oss si at du vant 50millioner i tipping.. hehe[:D] Hva ville du brukt pengene til??

Tror jeg ville bygd meg ett snasent hus, kjøpt en lekker bil. Gitt noen millioner til venner og familie, kjøpt meg hus i syyyden.. Kjøpt meg en helt ny garderobe, for jeg har knapt klær som passer.. Tjah.. sikkert mye mere man kunne gjort![:)]

det har jeg drømt om mangen ganger...
Ville nok kjøpt evt. bygd meg en rimelig stilig kåk, og en bil på parkeringsplassen hadde heller ikke vert dumt.
Og invitert sambo på en lang, romatisk, deilig ferie...
Og vist jeg hadde blitt gravid hadde jeg opprettet en saftig sparekonto til småen.
Familie og venner hadde vel også merket at jeg hadde blitt rik...
ville blitt en litt snill riking tror eg... ikke en sånn gjerrig en.

mhm samme her.. ville blitt en veldig snill riking.. spandert på alle i hytt og gevær.. Liker å spandere jeg..bare så synd det blir så sjeldent, siden jeg ikke akkurat har så mye penger nei..[:'(] Er vell heller andre som spanderer på meg nå.. og det liker jeg ikke!! Måtte vell kanskje gitt bort noe til en slags veldedighet.. men vet ikke hva slags...

Men tror likevell jeg ville klart å holde bena pent plantet på jorda med 50mill i pengboka..[:D]

Da skulle jeg kjøpt meg ny bil! Og kanskje en til samboeren også. Så skulle jeg tatt meg fri fra jobb et år og bare reist rundt i verden med barna mine og samboeren. For en drøm!

Hadde kanskje ikke vært så dumt å reise litt nei.. tror det ville vært veldig DIGG![:D]

tja hva skulle man ha jort da.. det er jo så mange penger.. men trur jeg ville ha kvitta meg med gjeld, kjøpt meg et stilig hus, et par biler!! ville noe ha satt en del penger på konto til unga, og familien ellers skulle ha fått merke litt av de pengene!! også ville jeg selvfølgelig ha reist på tur med gubben [:D] men herregud... tenk om det virkelig hadde gått i oppfyllelse da.. var jo en som vant 40 mill i hest for ikke så lenge siden... åååå...skulle ønske det var meg az..hehe [;)][;)]

-Betalt ned gjelda til foreldrene mine
-Kjøpt oss et fint hus
-Tatt med hele familien min og samboeren sin til syden
-Godtet oss litt,men IKKE sløst bort!

Levd et lykkelig liv videre i kjærlighet!![:)]

Hadde oxo betalt ned gjelda til foreldra mine, og samboeren min. Så hadde jeg kjøpt drømmehuset, og en bil eller to [:D] Så hadde jeg satt vekk penger til skolegang og sånn til barnet mitt.. [:)]
Hadde nok flotta meg litt med nye klær og sånn, men tenker nok jeg skulle klart og hatt beina på landejorda.

jeg hadde før det første besvimt av lykke...så handlet til jeg ble blå(noe som ville ha tatt laang tid) og så hadde jeg laget et sted der jeg kunne ha alle de dyrene som ikke har det bra. et stooort reservat:) det hadde vært lykke

jeg hadde kjøpt meg en utrolig stort og fint hus ( har ikke tålmodighet å vente på at et skal bli ferdig byggd)
så hadde jeg kjøpt en stilig bil til meg og typen, så hadde jeg vel gitt en del penger til familie, venner og barnehjem og sånt.
[;)]

Da ville jeg kjøpt et stort og fint hus, hvor alt var ferdig...
Kjøpt to fine biler, en hytte på fjellet og en ved sjøen..
Skulle hatt mororsykkel og båt..
Og gitt myyyyyyye til bestemor og bestefar+kjøpt lelighet til dem i syden..
Og jeg ville nok shoppa vilt også [:D][:D]

Ville først og fremst betalt ned nesten all gjeld, måtte jo beholdt litt med tanke på skattefordeler, deretter ville jeg gitt litt til familien. Kjøpt ny bil, hus i et annet land, f.eks. Brazil eller Australia, reist på bryllupsferie, satt av penger på sparekonto til eventuelle barn (vet jo aldri hvor mange en får) og startet opp mitt eget selskap. Resten av pengene hadde gått i banken, dersom det hadde vært noe igjen etter at bedriften er startet, slike ting sluker jo penger i begynnelsen.
Det er jo lov å drømme[:D]

Jeg ville betalt ned all gjeld som vi og foreldrene våre har.
Gitt brødrene mine en del.
Kjøpt meg en skikkelig råtøff konebil!
Kjøpt oss hus.
Prøvd å leve som før...

Hm....det hadde vært noe... jeg hadde:
-betalt ned gjelden til den nærmeste familien
-Startet sparekonto for eventuelle barn
-Kjøpt drømmehuset
-Tatt lappen og skaffet meg egen bil
-Studert i mange år til, og tatt masse forskjellige fag for å finne drømmeyrket

betalt gjeld til foreldre og søsken
kjøpt ny båt til pappa
kjøpt drømmehuset
tatt lappen
kjøpt bil
spart til ungene
gidd vekk en god del
å ellers levd som før...

Ser det er mange fine drømmer her ja! Hadde de bare gått i oppfyllelse! Hadde ikke klaga da nei! Hadde gjort seg med bare ett par millioner..5 kankje..[:D] Men hadde vell aldri iverden sagt nei om jeg fikk 50mill da!![:D]

Samme som dere, men jeg hadde nok investert en god del, så om et par år hadde jeg hatt dobbelt så mye [;)]
Ellers:
betalt gjelda til mam&pap
betalt gjelda mi samt kjøpt meg enebolig med hage
kjøpt to biler, en familybil og en sportsbil
tatt med meg familie/venner på utenlandstur, Karibien eller no
shoppa, shoppa, shoppa (paris, london, køben, reykjavik etc)
betalt ned studieånet til de nærmeste vennene mine
investert i aksjer/fond/eiendom

Tvi tvi!!!

Back
Topp