Hva ville du gitt

tipp

Forumet er livet
for en simo bagvogn 2004mod? Innkluderer regntrekk.

Er på jakt etter en,så fant jeg en inne på finn til 1800kr. Jeg solgte min 2004 mod for 1500kr Vi skulle egentlig ikke ha fler barn, så derfor solgte vi den.

Ja, 1800 var litt mye. Men så synens jeg kanskje 1200 var litt lite[&:] For det er jo en god vogn.[:)]

men selvfølgelig. hadde jeg fått den for 1200 så hadde jeg ikke sagt at det var litt lite[8D][:D]

ORIGINAL: Auliana

Maks 750 kr, syns folk genrelt forlanger litt mye for ei gammel velbruk vogn bare pga av merket.

ORIGINAL: ~MissGravid~Berta~

ORIGINAL: Auliana

Maks 750 kr, syns folk genrelt forlanger litt mye for ei gammel velbruk vogn bare pga av merket.

Ja, det er sant. merker selger.

Simo er vel kanskje ikke det hotteste merket, så jeg syns det er rart om man setter prisen høyt bare fordi det er en Simo (missforstå meg rett her, jeg har en simo og er kjempefornøyd, men så særlig hot er den vel ikke).

Jeg tror folk setter slike priser rett og slett fordi vogner koster alt for mye. Kjedelig å ikke få igjen noe for den i det hele tatt. Hadde jeg bare fått 1000 kroner for min vogn om jeg hadde prøvd å selge den hadde jeg demontert den og beholdt den i stedet.

Du kan få kjøpe mi simo dypvogn for halvparten! Følger med regntrekk, myggnetting og sånn vognleke. Stelleveske i samme farge men den er det desverre kommet ei stor rift i. Tror det er 2004 modell.

Send PM om du er intressert [:)] Den er marineblå by the way

ORIGINAL: Muskatt

Simo er vel kanskje ikke det hotteste merket, så jeg syns det er rart om man setter prisen høyt bare fordi det er en Simo (missforstå meg rett her, jeg har en simo og er kjempefornøyd, men så særlig hot er den vel ikke).

Jeg tror folk setter slike priser rett og slett fordi vogner koster alt for mye. Kjedelig å ikke få igjen noe for den i det hele tatt. Hadde jeg bare fått 1000 kroner for min vogn om jeg hadde prøvd å selge den hadde jeg demontert den og beholdt den i stedet.

ja, det er grunnen til at jeg ikke har kjøpt en eneste ny vogn til ungene våre. Altfor dyrt og masse penger kastet ut vinduet når de skal selges. Den forige simo vogenen som jeg solgte, den brukte jeg til begge jentene. Ga 2 500kr for den i 2005,og solgte den for 1500kr i 2007.

Back
Topp