Hva ville du bli..?

Prinsesse, akrobat, veterinær.
Nå vet jeg ikke. :p

Var fast bestemt på å bli kirurg.. Helt til jeg innså at jeg virkelig ikke tåler synet av blod .. Haha
Endte opp som Barnevernspedagog og førskolelærer ;)

Husker ikke! Jeg ville helt sikkert bli veterinær eller arkeolog, som "alle" unger :D Da jeg jobbet i bhg ble jeg helt satt ut en gang av en liten unge som visst skulle bli kjeveortoped, for de tjente så godt med penger :hilarious:

Er foreløpig ufaglært, men tar legesekretær neste høst :)

Ville bli kirurg, ble møbelsnekker og interiørarkitekt (ansatt som møbeltapetserer) :)

Ville bli frisør, flyvertinne, reiseleder, interiørdesigner og håndballproff... endte opp som frisør ;)

Jeg ville bli jagerflypilot. Jobber i barnehage.

Lærer.

Er student, og har studert elektronikk, helsefag, ledelse, marine fag og barnepleie.
Skal hvertfall ikke bli lærer, selv om det er gunstig i ferier (og skikkelig ugunstig resten av året)

Hihi, jeg ville bli kokk, flyver, advokat og politi. Endte opp som barne og ungdomsarbeider :)

Ville bli popstjerne, men var livredd for å måtte være med på beat for beat fordi jeg ikke kunne alle sangene :P Ble kontorrotte!

Jeg ønsket å bli jordmor å så popstjerne haha så si alle pikers drøm :) jrg ble helsefagarbeider. Men skal ta videreutdanning til barnepleier :)

Ønsket å bli jordmor, er per dags dato sykepleier. Skal videreutdanne meg etter noen år i gamet :)

Ville bli snekker, og det ble jeg ikke. Ble vel egentlig ingenting :p

Back
Topp