Hva ville du betalt for

Jeg ville personlig ikke kjøpt en brukt av noen jeg ikke kjenner.. En bilstol må kastet om den har vært i en smell, selv om den ser hel ut. Og du vet aldri om andre er klar over dette eller bryr seg om det.
Jeg er enig her :)

500 kr. Alt over blir ikke solgt rundt her ser jeg.

Ca 500,- Hun spør ikke om dere ville kjøpt, hun spør hva dere ville betalt :) Om det er noen man kjenner godt så ser jeg ikke problemet;)

Jo går jo an å spørre men jeg hadde ikke stolt på det. Mange sleipe folk som gjør mye bare for å tjene penger. Folk selger jo tyvegods så tror absolutt det finnes folk som selger seter som har vært i kollisjon. Og den sjansen hadde ikke jeg tatt når det gjelder mitt barns sikkerhet.
Veldig enig :)

Sånne ting tror jeg egentlig ikke man får så god pris for uansett. Mrs Lutz, hva vil du ha for den da?

Vi har fortsatt tillitt til andre menneskers ærlighet og fornuft i behold mht til å vurdere tings tilstand.

Man kan jo faktisk ta av trekket og sjekke at isopor og plast er uskadet. På nr 2 stoler får man til og med byttet ut isopordelene dersom de blir skadet/ødelagt.

Acta Graco ville jeg betalt 500kr for, dersom den var ca 1 år gammel.

Britax og Maxi Cosi sine dyrere modeller med Isofix base, ca 1 år, kunne jeg betalt 1000kr for.

Vi kjøpte en nr 2 stol, Besafe Izi Combi x3 Isofix brukt for 2000kr, for å ha i besteforeldrenes bil.

Back
Topp