Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke? Jeg synes det er tragisk å skulle kaste noe som fungerer utmerket.600kr
Helt ærlig hadde jeg aldri kjøpt brukt bilstol.
Trist om man ikke kan stole på folkTar ikke sjangsen på å kjøpe bilstol brukt nei... man kan ikke alltid se at det har vært utsatt for en ulykke!
Det er jo det at jeg ikke kan stole på at den ikke har vært utsatt for ulykker eller harde smell. Derfor ville jeg ikke gitt mye for den. Hadde heller gitt den bort til bekjente eller en eller annen frivillig organisasjon. Men selv om jeg ikke ville kjøpt er det sikkert noen andre som hadde gjort detHvorfor ikke? Jeg synes det er tragisk å skulle kaste noe som fungerer utmerket.
Se her : http://www.jollyroom.no/produkter/akta-graco-logico-s-hp-inkl-base-svartEn pent brukt acta graco bilstol 0-13kg med base? Selvfølgelig ikke vært i kollisjon og er ikke for gammel.
Går det ikke an å spørre? Jeg har spurt om det og om hvor gammel den er. Hvis de ikke vet det vil de vel svare ærlig, vet de det så selger de vel ikke. ForhåpentligvisJeg ville personlig ikke kjøpt en brukt av noen jeg ikke kjenner.. En bilstol må kastet om den har vært i en smell, selv om den ser hel ut. Og du vet aldri om andre er klar over dette eller bryr seg om det.
Jo går jo an å spørre men jeg hadde ikke stolt på det. Mange sleipe folk som gjør mye bare for å tjene penger. Folk selger jo tyvegods så tror absolutt det finnes folk som selger seter som har vært i kollisjon. Og den sjansen hadde ikke jeg tatt når det gjelder mitt barns sikkerhet.Går det ikke an å spørre? Jeg har spurt om det og om hvor gammel den er. Hvis de ikke vet det vil de vel svare ærlig, vet de det så selger de vel ikke. Forhåpentligvis![]()
Samme her. Hvis den var innen et år gammel. Eldre enn det så hadde jeg nok ikke vært villig til å betale så mye.Hadde betalt halve prisen av nypris. Hos noen jeg kjente, og stolte på. Er mange uærlige mennesker som bare selger pga pengene.