Hva ville dere ha gjort?

cris10na

Elsker forumet
Er 33+ 1 uker på vei å har hatt smerter i høyre side av magen siden klokken ett i dag. Sist jeg hadde slike smerter var jeg 29+6 uker på vei og jeg ble da innlagt på sykehus med mistanke om blindtarmbetennelse. Etter 22 timer med fasting fant de ut at det ikke var blindtarmen, men en fettpose ytterst på tykktarmen som hadde vrengt seg og skapt blindtarmbetennelseslignende smerter. Det gikk over etter 3-4 dager.

Ville dere ha ringt føden eller ventet å se om smertene gikk over? Smertene er ikke like intense som sist gang, men jeg er kvalm + at jeg ikke har hatt avføring på noen dager(slik var det ikke sist).

Jeg hadde nok ringt og gått inn for en sjekk, bare for sikkerhetsskyld. Bedre en gang for mye enn en gang for lite.. Håper det ikke er noe da!! God bedring :)

Problemet er at akkurat nå er jeg hos svigers, så nærmeste sykehus er en 45 minutters fergetur og 1 times bilkjøring unna :( Tok akkurat 2 paracet, så får først se om det hjelper. :)

Problemet er at akkurat nå er jeg hos svigers, så nærmeste sykehus er en 45 minutters fergetur og 1 times bilkjøring unna :( Tok akkurat 2 paracet, så får først se om det hjelper. :)

Bedre å ringe nå, hvis det blir verre før du ringer og det er et stykke å kjøre er jo det dumt:) Ikke føl deg dum for at du ringer, de har folk på vakt for å svare på slike spørsmål.

God bedring. Hørtes jo litt skummelt ut, ville nok gjort som de andre sier, men håper det hjelper med 2 paracet. :)

Back
Topp