hva ville dere gjort?

linzzy27

Glad i forumet
var litt vel snar når jeg fikk mellomste til å skaffe meg en tatovering med navna til gulla mine. er super forøyd med den, men nu må jeg jo få lille snupp sitt navn tatovert også.
står mellom å skulle ha en sommerfugel til ( makan til den jeg har)
eller en svale.dette blir da på den andre skuldra.
hva tror dere hadde vært finest??

ville laget en til sommerfugl under så navnet under. Gå inn å snakk med den som har laget den så finner den sikkert på noe lurt!

han bor nok 220 mil herifra han som har gjort den,....
så det blir nok litt vel vanskelig

litt vanskelig da ja, men regner med at hvis du går inn på en sjappe så kommer nok de til å finne på noe til deg og da er det lettere å se om det passer eller ikke og komme med endringer!

sambo er redd den ikke blir fin hvis jeg tar et navn til på samme tato.'da burde jeg i alle fall vært hos han som har tatt den.
og det er veldig langt unna.
hadde jo synes det var finest om man hadde alle tre samlet..
gruble gruble...
tusen takk foresten

jeg ville hatt siste barn sitt navn på samme plass.. de tattoo folka er kreative å har nok mangen gode forslag! [:)]

ORIGINAL: Rød Sol

Hadde tattovert navnet samme sted som de andre to (under eller over) - og feks. 3 mini sommerfugler i samme område som symbol for mor og 3 barn :-)

den ideen likte jeg godt:-)

Ei venninne har ei svale på hver skulder, og må si at det ser litt rart ut.. men svalene holder et bånd mellom seg også da der det står "pappa" også da.. hehe [8D]

Var virkelig nyyydelig tatovering du hadde! *liker* [:D]

Skjønner at du alt føler denne er ferdig, og tenker å ha siste snuppa en egen plass - men hva med f.eks ha en liten sommerfugl sammen med navnet i mindre format i nakken, eller ankelen? Bare tips [:D]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Ei venninne har ei svale på hver skulder, og må si at det ser litt rart ut.. men svalene holder et bånd mellom seg også da der det står "pappa" også da.. hehe [8D]

Var virkelig nyyydelig tatovering du hadde! *liker* [:D]

Skjønner at du alt føler denne er ferdig, og tenker å ha siste snuppa en egen plass - men hva med f.eks ha en liten sommerfugl sammen med navnet i mindre format i nakken, eller ankelen? Bare tips [:D]

Ankelen blir litt vanskelig siden jeg har en tigger på den enne ankelen..da blir det jo begge ankelen...
gruble gruble...takker så masse for tips og inspirasjon. vil liksom ha en klar ide før jeg oppsøker tatovør:-)

Back
Topp