hva ville dere gjort???

FrøkenMM

Forelsket i forumet
jenta mi ble født med ryggmargsbrokk, men hadde ingen skader av det heldigvis..
MEN så ble hun operert i februar i fjor og etter det så har hun ikke kunnet tisse selv[&:]
selv om det ikke er det verste som kunne skjedd(kunne blitt lam eller ikke hatt kontroll på avføring..) så er det noe som sitter i oss og vi håper enda det kan ordne seg..[&o]
Men nå har kirurgen begynt å snakke om å kanskje operere henne igjen(vet ikke når), altså på ny gå inn i ryggmargen og fjerne fett rundt nervene..

hadde dere latt han gjøre det?
eneste som sitter i mitt hode når jeg tenker på det er tenk om hun blir lam?! eller må gå med bleie resten av livet??
KANSKJE han kan fikse det sånn hun kan tisse selv, men er det verdt det når man ser hva som kan skje dersom det går galt IGJEN?

dette er ikke en realitet enda, bare noe som ble nevnt nå når vi var til kontroll..men jeg klarer ikke slutte å tenke på det..regner med jeg må ta valget
snart uansett[&:]

ORIGINAL: Lissyjane

Uff,vanskelig situasjon[&:] Men de er veldig flink med sånne ting i dag. Og tenk å gå resten av livet uten å kunne tisse selv[&o] Det er jo veldig lett for meg å si at jeg ville ha operert henne,men hvis det kunne gitt mitt barn et verdig liv,så tror jeg at jeg hadde valgt det. Men er vanskelig å si. Håper dere kommer fram til det som er best for jenta deres,uansett hva det måtte være[:)]

selvfølgelig..men det å måtte sette ett kateter hver fjerde time er vel ingenting imot å måtte gå med bleie eller sitte i rullestol resten av livet?? [&:]

huff..er ikke lett nei! tenker litt på å vente til hun blir stor nok til å skjønne hva som kan skje og få velge selv..

oi det var et vanskelig dilemma.. aner ikke hva jeg hadde gjort[&:] Masse lykke til med valget.

Uff for en tung situasjon, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd..
OM dere blir nødt å ta dette valget så vil dere få masse informasjon om begge alternativene fra kompetent helsepersonell [:)]

Back
Topp