Hva ville dere gjort?

Anbefales :) jeg tror jeg hadde to runder i uke 38 og 39, og akkurat akupunktur har jeg litt trua på :) Kommer til å gjøre det denne gangen også, i tilfelle det hadde en innvirkning på at jeg fikk en drømmefødsel :)

Håper bare på en fødsel under 30 timer denne gang Hahaha :)
 
Håper bare på en fødsel under 30 timer denne gang Hahaha :)

Uff ja, ser den as. Du kan jo ta en prat med jordmor og høre om det er andre ting du kan gjøre før og underveis for å hjelpe det på vei? Om hun har noen råd og kjerringråd...
 
Uff ja, ser den as. Du kan jo ta en prat med jordmor og høre om det er andre ting du kan gjøre før og underveis for å hjelpe det på vei? Om hun har noen råd og kjerringråd...

Det tror jeg faktisk jeg skal gjøre :)
 
Tviler på de setter deg i gang av den grunn dessverre når man ser hva som må til for å bli satt i gang ellers...men hør med jordmor om tips til å gå det i gang tidligere selv.Alternativet måtte jo vært å flyttet litt på ferien til ungene:-)
 
Tviler på de setter deg i gang av den grunn dessverre når man ser hva som må til for å bli satt i gang ellers...men hør med jordmor om tips til å gå det i gang tidligere selv.Alternativet måtte jo vært å flyttet litt på ferien til ungene:)

Jeg har da ikke bedt om å bli satt igang..
Ferien til ungene kan ikke flyttes dessverre , derfor jeg spurte om råd for hva jeg kan gjøre for å kanskje gå det i gang selv.
Å bli strippet har ingenting med å settes igang å gjøre :p
 
Jeg har da ikke bedt om å bli satt igang..
Ferien til ungene kan ikke flyttes dessverre , derfor jeg spurte om råd for hva jeg kan gjøre for å kanskje gå det i gang selv.
Å bli strippet har ingenting med å settes igang å gjøre :p
Sex, sex og enda mere sex :P kanskje det setter i gang litt av hvert ;)
 
Jeg har da ikke bedt om å bli satt igang..
Ferien til ungene kan ikke flyttes dessverre , derfor jeg spurte om råd for hva jeg kan gjøre for å kanskje gå det i gang selv.
Å bli strippet har ingenting med å settes igang å gjøre :p

Herlighet så feil kan man lese,syns jeg leste at du lurte på å høre om å bli satt i gang på termin:confused:
Da beklager jeg det:-)
Vet forresten at det å bli strippet ikke er det samme som å bli satt i gang;) har prøvd begge deler:-p

Du får gå mye i oppoverbaker siste ukene før termin:-p
 
Herlighet så feil kan man lese,syns jeg leste at du lurte på å høre om å bli satt i gang på termin:confused:
Da beklager jeg det:)
Vet forresten at det å bli strippet ikke er det samme som å bli satt i gang;) har prøvd begge deler:p

Du får gå mye i oppoverbaker siste ukene før termin:p

Hehe det går bra :)
Har trapper hjemme, kommer til å løpe de opp og ned Hahaha :)
 
Back
Topp