Apeloffen
Forumet er livet
Nå skulle vi egentlig flytte inn i ett hus til sommeren og leie..etterhvert kjøpe det. Men det ble visst ikke noe av det. Nå når jeg var hos mamma, så viste det seg at naboen deres skal leie ut huset. Det er ca 1mil utenfor byen, og jeg blir vell noe avhengig av buss når jeg begynner å jobbe igjen. Nå bor vi 15minutter å gå utenfor sentrum. Men vi leier en leilighet. Aaaaner ikke hva jeg skal gjøre.. var å så på det huset de skulle leie ut..var helt okey med 3 store soverom, stor stue og stor bod,eget vaskerom,egen hage og balkong. Vi har jo planer om å flytte og kjøpe vårt eget hus etter hvert uansett, men ikke med det første..Blir nok å leie noen år til. Åh, der var badekar..ikke minst! Tenk å få bade med Elias da..*sukk*[:D] Her vi leier nå er det fint og sentralt, men små soverom,trangt bad osv... Så nært jobben til gubben at han kan gå til jobb..han jobber i barnehage, og der skal Elias også gå til høsten. Men det som uansett frister meg mest, er jo at det er ett HUS! Masse god plass og greier..ved havet.. Er så usikker....[&o] Hva ville dere gjort?
Klem fra meg
Klem fra meg