Hva ville dere gjort?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Har 38,2 i feber, føler meg ganske varm. Ville dere latt feberen være eller tatt to paracet? Føler meg mye bedre i dag enn i går så i morgen er jeg nok bedre. Er så redd for at begge deler kan skade :( Er 4+2 i dag.

Tror ikke jeg ville brukt så mye paracet nei! Men pass på feberen. Går den ikke over etter et par - 3 dager så ville jeg ringt til legen å hørt.

Bare hold deg i ro og slapp av så går det nok over :) God bedring :)

Har 38,2 i feber, føler meg ganske varm. Ville dere latt feberen være eller tatt to paracet? Føler meg mye bedre i dag enn i går så i morgen er jeg nok bedre. Er så redd for at begge deler kan skade :( Er 4+2 i dag.
Sniker litt fra desember. Eg ville tatt paracet og prøvd å sove og slappe av. Paracet går ikke over i morkaken og er ikke farlig for fosteret. Masse god bedring uansett hva du gjør :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det frister litt å ta paracet. Det skal sies at jeg ALDRI tar paracet ellers. Ikke når jeg har vondt i hodet engang, men akkurat nå hadde det vært deilig å tatt et eller annet og fått sove ordentlig så jeg kanskje føler meg bedre i morgen :)

Det frister litt å ta paracet. Det skal sies at jeg ALDRI tar paracet ellers. Ikke når jeg har vondt i hodet engang, men akkurat nå hadde det vært deilig å tatt et eller annet og fått sove ordentlig så jeg kanskje føler meg bedre i morgen :)
Då hadde eg tatt paracet hvis eg var deg :) Men dette må du jo seff føle på hva som er riktig for deg. Eg er sykepleier og er ikke tilhenger av sm.stillende privat, men med feber så er det godt å kunne hjelpe kroppen litt med å få ned feberen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har tatt paracet pga ryggen da jeg var i uke 4 og 6

Masse god bedring

jeg har akkurat sluttet på paralgin forte fast pga sterke smerter. som med alt annet i graviditeten: så lenge fordelen oppveier ulempen :) føler du deg uggen og uvel, så ta en paracet eller to! husk at d viktigste er at du har det bra nå :)

Ta paracet så du får sove, blir fortere frisk når en får sove mye. Og detcer ikke farlig anta paracet så lenge man ikke overdriver bruken. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Eg tar paracet for feber, kraftig hodepine og visse tilfeller hvor det er greit å føle seg litt bedre. Sliter med feber og kraftig hodepine når eg er sliten å da blir det en utvei for og være tilgjengelig for min sønn denne tiden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok to paracet og la meg! Føler meg myyye bedre idag. Bare skikkelig hes

Sent from my iPhone using BV Forum

Paracet går bra. Det er verre med ibux, men det mener jeg å huske var spesielt viktig i siste trimester, pga at den er muskelavslappende :)

Back
Topp