Hva ville dere gjort...?

Cinnamon*

Gift med forumet
Datteren min fikk ny seng 16 mai.
Hun sover godt i den, og sover natten gjennom..

Men i natt skulle jeg sove i den, og det er det værste jeg har gjort tror jeg!! Makan til hard madrass skal man lete lenge etter..
Hun har jo ikke klagd, og hun elsker nye sengen sin.
Men samtidig så synes jeg det var forferdelig og legge henne på den harde madrassen i dag..

Kan jo hende at jeg synes det var værre enn det var siden jeg liker myk madrass, og i tilegg er gravid.

Men ville dere kjøpt ny madrass selv om hun ikke klager, eller ville dere ventet og sett ann...?

barn har helt andre behov enn det vi voksne har.. som sammenligning veier jeg 85 kg og er 167 lang.. guttungen veier 20 kg og er 110 lang.. da vil en madrass føles ganske ulik når vi ligger på den..
han liker madrassen sin, jeg hater madrassen hans..

Hun veier jo ikke like mye som deg, så hun har nok ingen problemer med det, dessuten er visst hardt best for ryggen.
Madrassen i senga til snuppa er også sinnsykt hard, men hun elsker senga si, så jeg har latt det være.
Tenker at det er vel en grunn for at barnemadrassene er som de er?
Eventuelt kan du jo kjøpe en tynn overmadrass :)

Men, jeg merker godt når jeg går gravid, at jeg er sinnsykt sensitiv for å ligge andre steder enn i min egen seng. Alt er ubehagelig og ingenting like godt. hehe

Jeg ville lest og googlet litt om den madrasstypen, og hva som anbefales for barn, og tatt valget ut fra det. 

IsThaBeth skrev:
Jeg ville lest og googlet litt om den madrasstypen, og hva som anbefales for barn, og tatt valget ut fra det. 

ÅÅå... Men da må jeg bruke min egen hjerne, og akkurat nå var jeg ute etter å bruke noen andres!!

NEXT!

Back
Topp