Hva ville dere gjort?

smash

Forumet er livet
VIP

Vi skal til Syden om 2 uker, og jeg har spurt mange om de vil passe Laban. Han er ett år om en uke, og er en golden retriever.
Er noen som har sagt de kan passe han, men bare èn dag og sånn.. Med andre ord, han blir en kasteball i en uke:(

ELLER ta han på en kennel som har et dårlig rykte på seg.. Vet ikke hva ryktene går ut på, men har bare hørt at de har dårlig rykte på seg..

Hva ville dere gjort? Dårlig kennel, eller kasteball?

Eller har dere noen andre forslag?

Hvorfor har kennelen dårlig rykte? Finnes det en annen kennel i nabobyen eller noe?
Kasteball i en uke hørtes grusomt ut for hunden :(

Tanketrollet skrev:
Hvorfor har kennelen dårlig rykte? Finnes det en annen kennel i nabobyen eller noe?

Vet ikke hva det dårlige ryktet kommer av, og vi kan jo reise til en annen by, men blir fryktelig tungvindt.. men alt for hunden min:)

Dakar Labanen min:(
Har ei venninne som kanskje kunne passe han hele uken, bortsett fra 17 mai, så da blir han hos 2 personer i løpet av en uke.. Begge har hunder som han leker mye med, så hååååper ho sier ja!

smash skrev:
Tanketrollet skrev:

Vet ikke hva det dårlige ryktet kommer av, og vi kan jo reise til en annen by, men blir fryktelig tungvindt.. men alt for hunden min:)

Har ei venninne som kanskje kunne passe han hele uken, bortsett fra 17 mai, så da blir han hos 2 personer i løpet av en uke.. Begge har hunder som han leker mye med, så hååååper ho sier ja!

Hvis hun kan det er jo det beste løsning da, helt klart.
Ellers hadde jeg kjørt til en annen by. Et dårlig opphold selv på noen dager kan være nok til å ødelegge mye av grunnlaget til en hund, dessverre.

Tanketrollet skrev:
smash skrev:
Tanketrollet skrev:

Hvis hun kan det er jo det beste løsning da, helt klart.
Ellers hadde jeg kjørt til en annen by. Et dårlig opphold selv på noen dager kan være nok til å ødelegge mye av grunnlaget til en hund, dessverre.

Uff ja... Nesten så jeg heller blir hjemme:P

Ville finni en annen kennel!
Du vil ikke ha det godt med deg selv om du vet at hunden kanskje sitter og sturer og har det fælt :(

Sillien skrev:
hvor i landet er det snakk om?

Telemark.

Ville ikke satt hunden min på kennel uansett!!! heller kasteball mellom kjente enn kennel!!!=) Lykketil med å finne feriepass til hunden;D

( jeg vet hvem kennel du snakker om tror jeg, hold hunden din vekk!!)

Bor ikke du i vestfold?? hvis det er helt krise får du si ifra såp kan han være her hos oss. jeg er jo hjemme vær dag i permisjon så gjør ikke noe og få besøk av en til. har to tisper fra før som elsker andre hunder. så du får hyle ut

Så det sto telemark nå vi bor i svarstad i vestfold så er jo ikke lange stykke

Hvilken kennel er det? Vi har hatt tollern vår på kennel i Gvarv, på en stor gård. Han har ikke tatt noen skade av det hvertfall.

jeg hadde blitt hjemme... rett og slett..

håper dere finner ut av det.. skulle gjerne tatt han for deg. men er redd han ene min ville spist han opp :S

Serenity skrev:
jeg hadde blitt hjemme... rett og slett..

håper dere finner ut av det.. skulle gjerne tatt han for deg. men er redd han ene min ville spist han opp :S

Kan dessverre ikke bli hjemme..
Ho som har sagt kanskje, har en hund selv, som jeg passer TRE MND i strekk, også var den hjemme et par uker, også hadde jeg den TO MND til.

Så ho har sagt at jeg bare må si ifra.. Og når jeg for første gang trenger pass,så kan ho ikke.. Typisk..

Kjører du til Sørlandet, passer jeg han gjeeerne;) hehe!

Håper det løser seg!

Jeg ville dratt til nabokommunen,å funnet en bra kennel der, ikke la han bli kasteball....

Om han kunne være i to hjem, hadde jeg kanskje valgt det - blir jo billigere, men har ingen problem med å bruke kennel.
Hadde nok kjørt et stykke for å komme til en bra kennel i tilfelle.

Blir jo veldig nysgjerrig på hvilken kennel du snakker om?! Lyst til å sende PM med navn??
Skal flytte til Telemark etterhvert, så hadde vært greit å vite emoticon
Har lest noen bra ting om Grenland dyrepensjonat, men vet ikke om det stemmer da..

Back
Topp