Hva ville dere gjort?

vi_ønsker_en_familie

Andre møte med forumet
Vi venter på å komme igang med prøverør.
Gyn har sagt at jeg ikke får pergo av henne, men jeg har kjøpt pergo i utlandet.
Så nå vurderer jeg å bruke av de, for å se om vi klarer å lage et mirakel uten prøverør.

Hva ville dere gjort?

legen har nok en god grunn for å ikke gi deg pergo, og ergo så burde du ikke ta det mener nå jeg....men uansett masse lykke til!!

Har ikke brukt pergo tidligere.
Legen vil ikke gi pergo pga cyster på eggstokkene.
Vil jo helst vente på prøverør, men hadde vært kjekt om det fungerte med pergo. Er jo mye billigere også.

Ville aldri brukt pergo uten gynekologens oppfølging og "velsignelse", særlig når grunnen til at du ikke får det er pga cyster på eggstokkene. Jeg utviklet noen cyster da jeg gikk på pergo, og de var i ferd med å stikke kjepper i hjulene for ivf-behandlingen jeg skulle gjennom senere. Jeg synes ikke det høres lurt ut å utsette seg selv for risikoen for å utvikle flere cyster.

Skjønner godt at du er utålmodig, men jeg ville forsøkt å holde ut til ivf-behandlingen er i gang. Lykke til!

ORIGINAL: Hurricania

Ville aldri brukt pergo uten gynekologens oppfølging og "velsignelse", særlig når grunnen til at du ikke får det er pga cyster på eggstokkene. Jeg utviklet noen cyster da jeg gikk på pergo, og de var i ferd med å stikke kjepper i hjulene for ivf-behandlingen jeg skulle gjennom senere. Jeg synes ikke det høres lurt ut å utsette seg selv for risikoen for å utvikle flere cyster.

Skjønner godt at du er utålmodig, men jeg ville forsøkt å holde ut til ivf-behandlingen er i gang. Lykke til!

Signerer det uthevede..

Takk for tilbakemeldinger.
Ser det er flere som har utviklet cyster pga pergo.
Da lar jeg de ligge, så venter vi spent på ivf eller icsi :)

Hvis du har cyster på eggstokkene så må du IKKE ta pergo'n.....Ja, folk med cyster kan bruke pergo, men siden gyn sa hun ikke ville gi deg det pga cystene så betyr nok det at i ditt tilfelle så vil pergo'n gjøre vondt værre.

Har selv cyster, og fikk ikke begynne på pergo før jeg hadde vært inne på sykehuset å fjernet det meste av cystene.

Du må ikke finne på å bruke den pergo'n!!!!!

Back
Topp