Hva ville dere gjort(ang. spark)

tippetue

Forumet er livet
Jeg kjenner lite til den lille i magen,kanskje ett par ganger i løpet av dagen, å da må jeg ofte ligge muse stille for å kjenne etter.
Blir jo litt engstlig av dette, for var overhode ikke sånn sist.
Men har å tenkt at det kan være at den ligger med ryggen ut og sparker innover[8|]

Hva ville dere gjort?

Jeg skal jo til jordmor den 12 april.

Hva sa legen da?[8|]

Du kan jo bare ta en tlf til legen/jordmor. Og muligens få dette sjekket, så du slipper å uroe deg.

Jeg hadde det sånn med førstemann. Hun var svært rolig i magen, kjente til henne et par ganger om dagen. Det varierer jo veldig fra person til person og hvordan babyen ligger osv.  

Ja får ringe jordmor/lege å høre(men de har vel ferie begge 2[8|])

Hei søta! - ikke vent på lege/jm skal komme tilbake fra påskeferie...ring føden du. Du skal IKKE gå rundt å være bekymra. De ber deg sikkert først drikke kald og søt drikke, spise noe søtt og vente en halv times tid - og så evt komme for en sjekk. De er der for deg - så ikke nøl med å ringe de!!

Oppdater gjerne - vi tenker på deg!!!

Jordmor kontoret var stengt i dag, å legen på ferie, men selvsagt mens jeg sitter her så kjenner jeg noen små lanker/føtter kile meg inni magen[:)] typisk!!!
Men kommer til å ringe jordmor i morgen for da var de åpene litt [:)]
Greit å spørre![:)]

Kjenner å jeg blir mer hysterisk denne gangen fordi jeg ikke har sett så mye til den lille(var jo på over 8ul forrige gang mot 1 denne gangen) Så klarer liksom ikke slå meg til ro med at alt er bra inni der.

Takk for at dere bryr dere[:)]

Jeg hadde det samme problemet, og da ville sykehuset at jeg skulle komme inn en tur, da tok de å målte hjerterytmen og fikk ultralyd. Det viste seg bare at den lille lå slik at det var vansekelig å kjenne spark. Men de sa de var glad jeg ringte, det er så bra at man kommer inn om man er litt bekymret, det er hverken bra for deg eller babyen når du er bekymret.

Back
Topp