Hva vil du si har vært den beste/værste alderen på barna?

Juliette

Forumet er livet
Så langt? Når var det mest krevende? Når var det "best"? Om barnet ditt ikke er så gammelt, så kan du jo svare ift til måneder, hvilken måned du likte best osv osv....Bare lurer[:)]

Jeg synes den absolutte værste alderen på snuppa var fra 1,5 til 3. Helt jævelig..

hmmm, hver alder har sin sjarm.

Ser tilbake og tenker at det var veldig deilig når han var baby, og lå på samme plassen der hvor jeg la han fra meg.[:)]
MEN, da våknet han jo på natta[&:]

Jeg vet rett og slett ikke[8|]

Jeg syns NÅ er den beste alderen, rundt 2 år[:)] Kan fremdeles snakke han rundt[8D] Han forstår mye, men ikke alt[8D] Og det kommer nye ord hver dag som er herlig[:D]

Er vel ingen værste alder, men hittill syns jeg 1 år+- har vært "værst"[8D]

har ingen favorittalder jeg.[:D] slit og kos om hverandre[:)]

Værste alderen nyfødt til 1 år.
Men det har nok mye med meg selv å gjøre pga uerfarenhet og at jeg var drit nervøs og ikke viste noe om babyser.. Jeg klarer nok å kose meg mer med en eventuelt nr 2 vil jeg tro[:)]

Nyfødt og til ca 5 måneder på minstemann. (Kiss-syndrom, kolikk og styr og aldri fred). Eldstejenta har alltid vært en fryd. Klart hun har sine øyeblikk hvor hun er trett og utålmodig, men som regel er hun utrolig stas å være sammen med.

Jeg synes det blir bare bedre og bedre jo mer man kan finne på med de, jeg er veldig glad i å være aktiv sammen med barna.

Men klart jeg er drittlei noen ganger[8D] Går heldigvis fort over da. Tror jeg må vente litt til før jeg kan svare på hva som generelt er den mest krevende alderen... Jeg selv var nok mest krevende da jeg var 16[;)] 

syns den alderen han er i nå (2 1/2 år) har vært mest krevende så langt. han er i ein herlig alder.. sier mye søtt og og smiler av han heile tidå..med gu a meg for noen kamper eg må ta alså.. hehe.. !

synes hun var like krevende hele tiden jeg[:)] på forskjellige måter såklart!

har sikkert vært veldig heldig med jenta mi, for jeg kan ikke komme på noe som var "superille" før eller nå. Beste alderen siste 3 årene

ORIGINAL: Xena87

syns den alderen han er i nå (2 1/2 år) har vært mest krevende så langt. han er i ein herlig alder.. sier mye søtt og og smiler av han heile tidå..med gu a meg for noen kamper eg må ta alså.. hehe.. !

Helt enig! [:D]

ORIGINAL: Vani

Jeg vil si at årene mellom 1 og 18 er de aller værst!

etter det vil alt bli litt lettere!

signerer denne[:)] men veldig lærerike og givende år også[:)]

2-3år, har vært grusom, men fortsatt herlig, de lærer å snakke og blir små komuniserende mennesker, men de trasser noe heeeelt grusomt!!

ORIGINAL: Vani

Jeg vil si at årene mellom 1 og 18 er de aller værst!

etter det vil alt bli litt lettere!

Hehe såpass[:D][8D] Gutten min er 15 mnd nå og jeg syns en ettåring er toppers i forhold til tida fra 0-12 mnd. Kunne i grunn ikke blitt mer jævlig, så en superaktiv ettåring som springer hit og dit i hundreogtusen foretrekker jeg så absolutt![:D]

2-5 år syntes jeg er den verste.. da de er i den verste trass alderen.. men er klart det har jo sin sjarm det også da[;)]

Jeg syns 1-2 år er "verst". Til nå. [8D] Hver alder har sin sjarm, men i denne perioden er de ofte frustrerte for alt de vil, men ikke kan, og språket deres er lite utviklet selv om de har stor forståelse, noe som også gjør dem frustrerte og utløser "trassalderen". 2-3 år er lettere og 3-6 år syns jeg var en kjempefin periode. [:)]

0-1 år var krevende..
0-6 mnd verre enn 6-12 mnd
0-3 mnd ILLE

1 år ----> nå har vært fantastisk!!! vidunderlig!! [:)][:D]

Synes det første halvannet år var det verste, nå er hun 3 år og jeg elsker den alderen!

ORIGINAL: Papilio

har ingen favorittalder jeg.[:D] slit og kos om hverandre[:)]

Sign[:D]

Første 6 mnd=[:'(]

Fra 8 mnd til 2 år=[:D]

Håper det varer.... merker trassen kommer sigende om dagen[8|]

Back
Topp