Hva vil du savne

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Åh jess!! Signerer denne! Skal bli fantastisk å få igjen kroppen min!
Slenger meg på denne! Kan ikke si at det har vært en dans på roser :-/ Gleder meg virkelig til å få treffe junior :-)
Jaggu godt dette er andre, og siste, graviditeten.. Ikke pokker om jeg ville valgt å utsette meg for det samme en gang til.. Utrolig leit, men..

Gleder meg veldig til å hilse på lillemor da, og kunne få den komplette familien <3

Jaggu godt dette er andre, og siste, graviditeten.. Ikke pokker om jeg ville valgt å utsette meg for det samme en gang til.. Utrolig leit, men..

Gleder meg veldig til å hilse på lillemor da, og kunne få den komplette familien <3

Nei skjønner at det gjerne blir sånn etterhvert:)

Spark og gløden som jeg føler at jeg har fått (iallefall inni meg!) av å være gravid. Og forventningen, hvordan ser den lille ut, hva slags menneske vil de bli, og å kunne dagdrømme og planlegge masse storslåtte ting uten at man trenger å bli dratt ned på jorden heeelt enda :)

Å komme hjem fra jobb på kvelden, legge meg i sofaen å slappe av å kjenne henne bevege seg inni der :) <3

Spenningen på hvem den lille vennen vår er og hvordan hun ser ut. Den spenningen fortsetter jo forsåvidt etterpå også. Å kjenne sparkene hennes og hvor rart det er at jeg har et lite levende menneske som jeg bærer inni der som skal utvikle seg. Alle de menneskene rundt som blir så glade av å se gravide.

Nå er jeg så heldig at jeg merker ikke forskjell på å gå gravid/ ikke gravid, fysisk ihvertfall :-)
Endelig er det kommet frem litt mage, så jeg blir å savne magen, sparkene og det uvisse med å lure på hvem det er som skjuler seg inni magen :-)

Sparkene og forventningene! :) Mye jeg ikke kommer til å savne.. ;)

Sparkene, følelsen å få bære et liv frem, den kontakten jeg føler allerede når jeg går gravid, flotte og runde magen. Bærer magen med stolthet jeg :)

Sparkene, og det å glede seg til å møte babyen! Synes tiden etter fødselen bare går altfor altfor fort!

Kommer ikke til å savne noen ting med å være gravid! Gleder meg til å få tilbake kroppen og energien jeg hadde før. Alt var mye lettere med færre kilo og ingen kroppslige plager :P

Sparkene er nok det eneste jeg kommer til å savne...greit å ha baby å skylde pågår det gjelder tjukkasmagen, som noen nevner her, men... :)

Kommer til å savne sparkene :) men gleder meg veldig til å få kroppen min tilbake .

Sparkene og kommandere mannen rundt og alikevel ha en gyldig unnskyldning for å bli sur og grine

Back
Topp