Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare spørre, er det sånn at du ikke tåler gluten i det hele tatt? Jeg har ibs og har lenge leita etter et godt brød som jeg tåler. Har funnet ut at et på kiwi som står spelt på tåler jeg siden hvetemel står langt [emoji5] bare et lite tips [emoji5]
Kjenner meg veldig igjen i eksperimentering. Ganske slitsomt å hele tiden tenke på hva man kan spise og ikke, spes hvis man skal bort på middag. Jeg kan tåle både litt gluten og litt laktose (på gode dager), men unngår det helt når jeg er borte. Kjedlig å bli dårlig når man er borte.Takk for tips, er vel en type ibs jeg har også, driver og eksperimenter litt jeg også ift hva magen tåler/ikke tåler av gluteninnhold, laktose og div. Men synes det er vanskelig. Speltlomper til pølser går fint men de speltbrødene fra butikken jeg har prøvd sålangt har jeg reagert på
Saftig kneipskive?! [emoji33] Mer tørt brød skal man lete lenge etter...[emoji23]Baker litt selv og kjøper litt glfri brød innimellom også, så går ikke i bare knekkebrød, men de kan ikke måle seg med en saftig kneipskive
Har så lyst på salami =( men ikke like godt varmet opp ='(
Enig, den er veldig god! Den ser ikke spesielt god ut, men jeg ble positivt overrasket over smaken [emoji4]Har du prøvd Grilstad sin kokte salami?
Den er funker faktisk veldig bra som en erstatter. Smaker litt mildere enn vanlig salami, men jeg syns den er veldig god
Norads rørte jordebærsyøtetøy, Leverpostei med agurk eller majones [emoji85]
Leste litt fort og trodde et øyeblikk du ville ha skive med syltetøy OG leverpostei. Skikkelig craving liksom... [emoji85]
Det hadde vært noe sært[emoji23][emoji23]
Ser ikke så god ut nei =pEnig, den er veldig god! Den ser ikke spesielt god ut, men jeg ble positivt overrasket over smaken [emoji4]
Men verdt å prøve altså! Mye bedre enn ingen salamiSer ikke så god ut nei =p
Men verdt å prøve altså! Mye bedre enn ingen salami
Sant!Men verdt å prøve altså! Mye bedre enn ingen salami