Hva vil du helst ha på brødskiven?

Hedvik

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Marsboerne 2023
Hva har du på brødskiven for tiden? Noe du har dilla på? Her går det i avokado,egg og tomat. Ikke noe jeg pleier å ha på,men nå smaker det hinmelsk!

Brunost med masse smør, eller leverpostei med agurk og majones [emoji173]️

Har sånn påleggsdilla fra uke til uke jeg! Forrige uke var det rista brød med smør og jordbærsyltetøy. Denne uka er det leverpostei med majonés. Ellers har det også vært dilla på makrell i tomat med agurk, og for en tid til bake var det banan med ripsgele. :p Lurer på hva det neste blir!

Jeg har så sykt lyst på fårepølse, salami og fenalår at ingenting er godt på skiven... [emoji58] så jeg spiser nesten ikke brødmat lengre.
Men om jeg gjør det så går det i prim, syltetøy, leverpostei med sylteagurk eller kokt skinke.

Gikk mye i italiensk salat, ost og paprika. Men gikk lei. Nå går det i kremost, tomat og knust pepper

Blir en del kokt salami fra Grilstad som er trygg for oss gravide, ellers ikke noe spesielt utenom det vanlige foruten alt jeg ikke kan spise nå:)

Leverpostei eller gulost, skikkelig kjedelig [emoji85] Syns det er godt å smelte osten så det blir et slags ostesmørbrød.

Har sykt lyst på kneip med masse smør og salami.
Men pga glutenssensitivitet går det mest i glfri knekkebrød med norveiga :)

Leverpostei med røbetasalat oppå! Gleder meg

Fått dilla på grovbrød med kokt egg, majones, salt og pepper MEN konsekvensen av mye egg liker jeg ikke[emoji85]

Forskjellig fra dag til dag - tar det som frister der og da [emoji6]

Ulike alternativer;
- peanøttsmør og banan
- gulost
- brunost
- servelat
- kalkun pålegg
- kylling pålegg
- egg
- syltetøy
- leverpostei
- skinkeost
- Nugatti
- krydderskinke
- kylling curry salat
-

Har du prøvd Grilstad sin kokte salami?
Den er funker faktisk veldig bra som en erstatter. Smaker litt mildere enn vanlig salami, men jeg syns den er veldig god :)
Nei, men det er en fra gilde jeg higer etter. Siciliana tror jeg den heter <3 helt nydelig..
Roastbiff er også noe jeg har hatt veldig lyst på :banghead:
Går veldig mye i ost:laughing002

Har sykt lyst på kneip med masse smør og salami.
Men pga glutenssensitivitet går det mest i glfri knekkebrød med norveiga :)
Må bare spørre, er det sånn at du ikke tåler gluten i det hele tatt? Jeg har ibs og har lenge leita etter et godt brød som jeg tåler. Har funnet ut at et på kiwi som står spelt på tåler jeg siden hvetemel står langt [emoji5] bare et lite tips [emoji5]

Back
Topp