hva vil du/derre

mamma til 2snupper

Glad i forumet
hjemmefødsel eller sykehus.
selv om at man har det bedre på et sykehus,med aldt av utstyr.mm[8|]

Blir sykehus, men kunne nok ønske jeg kunne født hjemme. Er ikke veldig glad i sykehus.. [:)]

Kunne aldri i verden tenkt meg å født hjemme, det måtte i så fall ha vært en uplanlagt styrtfødsel[:D]

sykehus...[:)]

sykehus, uten tvil!
kjekt å vær en plass der di har kompetanse og utstyr klart i tilfelle om nåkka går galt.

Her blir det hjemmefødsel. Og vi gleder oss masse begge to. Trenger ikke å stresse avgårde, kan være hjemme i fred og ro, i kjente omgivelser.

På alle måter sykehus! Kunne ikke tenkt meg å føde hjemme, av flere grunner! Blant annet, tenk om noe uforutsigbart skulle skje, man vet jo aldri, da vil jeg være på sykehus! Pluss jeg vil slippe å vaske klær og hus rett etter jeg har født, hehe[:D]

ORIGINAL: Albret

Her blir det hjemmefødsel. Og vi gleder oss masse begge to. Trenger ikke å stresse avgårde, kan være hjemme i fred og ro, i kjente omgivelser.

det e litt av tanken min å....men jm sier at det blir en kjapp fødsel da...men self rekker jeg å komme til sykehus så drar jeg joh til det........men da vil jeg ikke føde i ambun liksom......vet ikke får joh se hvor fort jeg rekker å reagere da

skal føde på sykehus,føler d er mest naturlig foe meg ihvertfall

Back
Topp