Hva vi har sagt til Eline :)

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Eline har ønsket seg lillesøster siden hun var 2,5 år. (Lillebror går bra d og altså!)

Vi er derfor ekstra redd for om noe skal skje med den i magen når dette er hennes store drøm og ønske.

Vi har forklart at vi prøver å lage baby, men at det tar ca 9 mnd i magen før det blir en baby, og at vi må vente noen måneder til før vi vet om d mamma har i magen blir en baby eller ikke.

Hun har sett ul-bildene fra tidlig ul, så hun vet det er noe som ligner en baby inni der. Men hun vet også at det ikke er garantert at vi får en baby.

Hva har dere sagt til deres?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ikke sagt noe til barna våre enda.. ikke til noen andre heller...

Hvor gammel er hun? Har ei på 4 her som ønsker seg lillesøster , mem vi har ikke sagt noe , for hun har ingen tidsbegrep , så blir så lenge for henne å vente :)

Har ikke sagt noe til vår på 2,5 ennå. Drøyer nok i hvert fall til etter 12 uker, muligens enda lenger. Får se hvor tydelig magen blir.

Sent from my iPad using BV Forum

Blir ikke å fortelle nokka til vesla enda, sia ho ikke blir å skjønne at det tar lang tid. Har OUL 15.oktober, så hvis alt ser bra ut da, så får ho se ul bildan, så skal æ forklare ho at ho skal bli storesøster:)

Hun er 5,5 år. Jeg har vært så mye kvalm og sliten, så derfor vi har fortalt at vi prøver å lage baby. Tror måten vår å forklare d på sørger for at hun ikke går og venter og venter og venter på at babyen skal komme, for vi vet jo ikke om det blir en baby enda ;)

Hun ser ut til å forstå det vi forklarer, jeg vil ikke si at det er en baby der inne før etter ordinær ul om alt går bra. Så får hun være med på 3D ul :)

Jentungen på 5år vet jeg har babymagen og at det er lenge igjen å vente, tror hun husker det fra sist :) vi måtte bare fortelle det for svirret en del rykter og vi ville fortelle det selv til henne :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Hvor gammel er hun? Har ei på 4 her som ønsker seg lillesøster , mem vi har ikke sagt noe , for hun har ingen tidsbegrep , så blir så lenge for henne å vente :)

Ungene til kjæresten min er litt større, men når vi først sier det blir det nok noe med at først skal det være jul, så skal lillebror ha bursdag, så skal pappa ha bursdag. Og etter at storebror har hatt bursdag, da er det kanskje bare noen uker igjen. De er til tider litt utålmodige, og på den måten vet de at det liksom skal skje en del andre ting før tiden er inne.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har ikke sakt noe enda, fordi jeg er redd for å miste. Men han sjøl sier jeg har baby i magen. Så tror han har funnet ut av d selv. Han er 4…

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke sagt noe, men han får vite det neste uke. :) Skal filme han når vi sier det. :)

venter barn nummer to 03.03.15

Jenta til sambo er 7 (om noen dager). Har ikke sagt noe til henne enda, og skal vente enda noen uker. Tror hun vet det tar lang tid, da hun er tante til to stk (søster på morsiden).
Men kommer nok til å si at først skal vi feire jul, så når det er nesten påske blir du storesøster.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Forrige gang ventet vi til etter OUL slik at vi kunne si kjønn, vise bilder osv. Storebror var da akkurat 4 år. Vi gjør det samme denne gang, det er kjekt å kunne fortelle litt mer konkret osv.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp