Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fairy
At du har en liten sønn
At du og mannen har like grunnleggende syn på det meste, men er ellers ulike
At du ikke liker Bugaboo og syns lufthjul er noe dritt..
At du har en badebalje med sjøløve på
At du liker at folk sier i fra hvis det er noe de mener er feil..
[8D]
ORIGINAL: Madoc
ORIGINAL: fairy
At du har en liten sønn
At du og mannen har like grunnleggende syn på det meste, men er ellers ulike
At du ikke liker Bugaboo og syns lufthjul er noe dritt..
At du har en badebalje med sjøløve på
At du liker at folk sier i fra hvis det er noe de mener er feil..
[8D]
Bra Britt!!!!![:D]
ORIGINAL: Sicily
Har ihvertfall skjønt i løpet av kvelden hva du mest sannsynlig het før her på bv hvis du er tidligere medlem.. Og da er jeg ikke interessert i å vite så mye om deg heller..
ehem... TROR du tar feil[;)]
Har ihvertfall skjønt i løpet av kvelden hva du mest sannsynlig het før her på bv hvis du er tidligere medlem.. Og da er jeg ikke interessert i å vite så mye om deg heller..
Ehem, NEI, hvis alt som sto i VR sitt innlegg var riktig hadde jeg fullstendig rett.
Ehem, NEI, hvis alt som sto i VR sitt innlegg var riktig hadde jeg fullstendig rett.
Ehem, NEI.
Ehem, NEI.
Nei, du er vel tankeleser også.. [8|]
ok, mitt Nick FØR og ETTER SøtesteTrikken?
moro å se hva folk fester seg til... Samtidig skremmende å se hvor mye informasjon en "helt anonym" bruker legger igjen på et forum...[:-]