Hva velger du...

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
når den "søte kløe" dukker opp der nede? :p Canesten eller Pevaryl - og hvorfor? :)

Egentlig pevisone, men nå kan jeg ikke bruke den siden jeg er gravid:( så må helst holde meg unna canesten og, for jeg får det heeele tiden så det blir litt for ofte:( når jeg absolutt måå ha så blir det canesten nå.

Egentlig pevisone, men nå kan jeg ikke bruke den siden jeg er gravid:( så må helst holde meg unna canesten og, for jeg får det heeele tiden så det blir litt for ofte:( når jeg absolutt måå ha så blir det canesten nå.

Men bruker du bare krem? Da blir man jo ikke kvitt det.

Fins d noe annet enn canesten??

Ja! Pevaryl er et alternativ, men ikke når man er gravid. Jeg foretrekken den. Synes den Canesten-pillen er så tørr og rar... :p

Aldri hørt om noe annet enn canesten, så derfor velger jeg den :) men synes den fungerer bra :) og mtp pillen kan du jo(så fremst du ikke er gravid) bruke den "staven" som følger med til å føre den inn :)

Men bruker du bare krem? Da blir man jo ikke kvitt det.

Ja! Pevaryl er et alternativ, men ikke når man er gravid. Jeg foretrekken den. Synes den Canesten-pillen er så tørr og rar... :p
Har fått utallige kurer på resept av legen som ikke har gjort det store utslaget:( fikk langtidsvirkende kur men så ble jeg gravid og kunne ikke ta den:( har prøvd både krem og vagitorie og det har ikke så mye å si hva jeg bruker, det virker bare kortvarig:(

Den har eg Aldrig hørt talas om. E den reseptfri?

Bruker Pevaryl, den er ikke kornete og løser seg mer opp som en tykk krem. Ble immun mot canesten etter en lang periode med mye sopp.

Back
Topp