Hva velger du?

I år har vi kjøpt didrikson til eldste, og yngste skal ha TROLL 3-i-1 dress :) Prøver didrikson i år, om den ikke er noe går vi tilbake på troll dressen på eldste og :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Arver så mye her at jeg er usikker. Men mulig det blir til at jeg bestiller fra Sportmann også...

Vi har kjøpt polarn o pyret sin:)

Reimatec til storebror. Har noen diverse Cubus dresser til lillebror i 74 og 80 og en reimatec i 86 som muligens passer på senvintern.

Sent from my iPad using BV Forum

Reima Tec te begge guttane. :)

Ticket2heaven :)

Reimatec Aaren dundress!

Reima :) elsker bevegligheten!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den ene skal ha kax (fått til bursdag) den andre skal ha didriksons fra i fjor

2åringen: nameit fra i fjor om den passer enda, og to delt, kax jakke og en boblebukse etter storebror som jeg ikke husker merke på.. 8åringen har fikk nytt i våres på salg på xxl husker heller ikke merke, men 2delt det også. Han har alltid bruk 2delt.. Baby har også en utedress fra nameit som vi har fått brukt :)

Eldste har en stormberg vi kjøpte etter nyttår i år. Den har foreløpig vært super! (Tror vi har en bukse som vil bli brukt hjemme, hvis ikkje kjøper vi en)

Yngste har jeg kjøpt vossatasser til. Spent på hvordan den er. (Hun har også en stormberg som kanskje passer enda. Den bruker vi hjemme)

Back
Topp