Hva velger dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Navnefest her og!

Navnefest :)

Vi har i grunn ikke diskutert det så mye, men nå har vi jo allerede et barn som er døpt, så det heller jo gjerne mot dåp med neste også. I samtalen vi hadde om det sa far at det kunne jeg bestemme :P så vi får se.. :)

Ingen av delene. Min første på 8 år er ikke døpt eller hatt navnefest så da blir det ingenting denne gangen heller :-)

Bare av nysgjerrighet..Kan jeg spørre dere som verken skal ha navnefest eller dåp hvorfor dere velger bort begge deler?
Vet ikke om jeg har hørt om noen som har droppet navnemarkering før, så ble fristet til å spørre :)

Bare av nysgjerrighet..Kan jeg spørre dere som verken skal ha navnefest eller dåp hvorfor dere velger bort begge deler?
Vet ikke om jeg har hørt om noen som har droppet navnemarkering før, så ble fristet til å spørre :)
Jeg hadde ikke hørt om navnefest når jeg fikk første, og dåp var uaktuelt. Så da blir det naturlig å ikke ha det for nr. 2 og :-)

Jeg hadde ikke hørt om navnefest når jeg fikk første, og dåp var uaktuelt. Så da blir det naturlig å ikke ha det for nr. 2 og :)

Ja den ser jeg da :) Gjerne dumt å skulle gjøre forskjell på slikt. Av den grunn kan jeg da gjerne se for meg at vi lander på dåp.

Back
Topp