Hva veier

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
du?
Trenger ikke og si vekta, for de som ikke vil det[:D]

akkurat nå er jeg 87,7 kg.. håper det ikke blir for vanskelig å gå ned igjen til 72,5 som jeg var før jeg ble gravid...men skal ned 7-8 kg til etter det da..

63 kilo! MEN på vei nedover litt enda..!

75

72 men er også 175 og ikke barbie[:)]
men 65 hadde vært toppers[8D]

Veier mellom 61-70kg.

95...
men, på vei nedover, vil ned 15-20 kg...

Akkurat nå veier jeg 64 kg og øker[:D],har gått opp 10 kg siden jeg ble gravid[:)]

51, men ska ned ett apr kg til [:D][:)] (men nå ska d sies at eg e bittebitteliten og har utrolig tynn beinbygging....)

er vel ca 59-60 nå men skal ned en 2-3 kg (som kom på i jula)

litt over 92 kg, tror jeg.
Har gått ned masse de siste to dagene pga oppkast og diare, og stort sett ikke noe matinntak. [>:]

67

aaaaalt for mye[&o] men, har gått ned ti kg på fire mnd og jobber fortsatt med det :)

75 kg. Var mellom 82-84 kg før eg blei gravid med minsta, så eg har gått ned ein del etter den graviditeten. Uten å gjere noko for det. Så no må eg vel kanskje begynne prosjekt vedlikehold[8D][:)]

for 6 dager siden veide jeg 69.7kg. Har ikke veid meg siden da, men har ikke drukket brus og trent hver dag. så kan jo håpe jeg har gått ned 1 liten kg[:D]

Nå veier jeg nesten 43, så er på tur oppover [;)] I fjor på denne tida veide jeg 35, det var lite hyggelig...
Har 50 kg som mål [:)]

73,1 and going down[:D] 

48.

ORIGINAL: LiljaLilly

70 - og på vei nedover [:)]

sign[:)]

61 - 70 kg[:D][:D]

Back
Topp