hva veier de?

LilleLavendel

Forumet er livet
får hele tiden høre hvor diiiiiger lillemannen er, noen har til og med sagt at "oi, han ser jo helt SPRENGT UT!" og ikkeno mer. jeg bryr meg ikke nevneverdig altså, og jeg er jo enig i at han er bollete, men han er jo en kjempenydelig liten bollegutt!!!hihi. dessuten ligger han bare mellom gjennomsnittet og ti-percentilen på skjemaet. han var 8,7 nå sist, regner med han nærmer seg ni! 8 mnd om 1 1/2 uke:)

12.januar veide han 8,3 [:)] Han var 8 mnd i går [:)]

Min var akkurat 9000 gr på 6 mnd kontrollen...

Var på veldig forsinka 6 mnd'skontroll i dag (blir 8 mnd 19.feb) og han veier 8890 nå, og er 71 cm lang.

Min lille bolle var 9,7 kg og 68,5 cm på 7mnd kontroll... å vil jo si at mi da er nok mer bollete enn din..hehehe...

Syns dessuten at det er finest når de små er litt bollete! Får høre det ofte jeg også... åååå herreguuud så stor hun er...ååå hun er jo så feit,tykk, osv osv... bryr meg egentlig ikke så mye om det nå lengre... Godt hun har litt ekstra å ta av når hun er syk..slik som nå...

ORIGINAL: Sylvia80

Hahaha.. Han er jo mindre enn min.. Han var 8840 på 6-mndrs kontrollen han! Hvis din er bollete, hva er min sin da da??? Hehe..

hihihi... det er godt vi er flere med små bollete bebiser!![:D]

Oi. Det var litt av en kommentar. Utrolig hva folk får seg til å si. Godt at du ikke bryr deg noe særlig om det.

Her veier gutten min 7450g, og er 9.mnd.[:)]

Snuppa mi var 8520 g forrige tirsdag[:)] vet ikke lengden men syns ikke det høres så bollete ut jeg da... De skal jo være litt bollete når de er små syns nå jeg[;)]

Babyer skal være bollete! Bedre med for mye enn for lite, vekta raser fort av når de begynner å røre mer på seg likevel [:)]
Min er 10 kg og 7 1/2 mnd, fått noen kommentarer vi og, men jeg bryr meg ikke om det. Er bare glad gutten har matlyst jeg [:)]

Brage veide 9015 g og var 75,5 cm lang i går, han er 8 mnd i dag[:)]

ser det er veldig forskjellig!:) jeg bryr meg overhode ikke om kommentarene, men jeg irriterer meg over at folk ikke har folkeskikk nok  til å si ting på en annen måte. helt i orden å si at han var en fin liten bollegutt liksom, for det ER han jo:) tipper han er ni kilo og 73-74 cm nå jeg:) veier like mye som storesøster gjorde da hun var ett år:) men han er jo en MANN!:D

ja folk skal komentera alt :( hb ikkje du bryr deg... Syns ikke det hørtes mye ut,,,

Han min var 8,3 (med klær) på mandag og han er 8.5mnd :)

Han er helt PERFEKT akkurat som han er![;)]

Johannes veide 7,3 kg og var 67 cm lang 6. Januar. Da var han rett over 6 mnd. gammel[:)]

ehhh :P hvis din er diger hva er min da? :P

han var 9670 på 7 mnd! hehe
blir 8 mnd på onsdag så ska veie igjen da :)

Neo var 9300 og 73.5 cm på 6 måneder han. Nå vet jeg ikke. Er ikke kontroll igjen før 9 måneder, men mulig jeg drar å veier en av de nærmeste dagene. Litt nyskjerrig:)

Sander var 11015 på tirsdag, og 72cm lang
Han ble 8 mndr 27 januar :P DET er en bolle gutt det du! :)
Det skal være litt å ta i :)))

ORIGINAL: Bolla_82

Sander var 11015 på tirsdag, og 72cm lang
Han ble 8 mndr 27 januar :P DET er en bolle gutt det du! :)
Det skal være litt å ta i :)))

Hehe...
Godt det ikke bare er min brumlebasse som er stor[:)]
Veide Sjur på tirsdag, 11,4 kg og 75 cm lang. Han er 10 mnd.

Det blir gode arbeidskarer av sånt[:D]

Back
Topp