Hva var pappaens første reaksjon da testen ble positiv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Det var ikke så spennende måte altså:) vi var like satt ut begge og ba heller om en tidlig ul for å tro på det hehe. Men til mor så ga eg garn og hentesett oppskrift og til Svigers så fikk de en hyttedagbok som det sto at hytten blir for liten i februar 2015 så om de kan skaffe en reiseseng til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Han ble sjokkert, etter 4 år trodde vi ikke vi skulle få flere.... Han sa idet jeg ble gravid at jeg så en stork idag, kanskje det var et tegn. Så når jeg testa pos var han på reisejobb så jeg pakket inn i en liten gaveeske en lapp hvor det stor storken du så var et tegn og den pos testen. Så han var veldig sjokkert da han åpnet den :) <3

Sent from my iPad using BV Forum

han tror ikke helt på det ennå.:p

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Det er ingen pappa her hos oss, men enda en mamma, og fordi hun var bortreist da det var tid for testing så testa jeg med telefonen på høytaler. Hun ble kjempeglad og lettet, vi har jo tross alt planlagt dette, så det var ingen overraskelse, men det var godt at det gikk allerede på andre forsøk :-)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Last edited:
Han ble veeeldig glad, men trodde ikke helt på det etter lang tid.

Vi satt og lurte litt på det, også gikk jeg å tok en test som jeg fikk han til å se på etterpå. Vi ble like sjokkert begge to. Det var ikke planlagt, og for oss er det litt dramatisk side jeg var mye dårlig sist. Vi hadde noen oppturer og nedturer de første dagene. Men for all del vi ser ikke noe alternativ, og nå er vi veldig glade for et sytt vidunder.

Vi ønsket en til, men ikke riktig enda.. Så når jeg ikke fikk mensen ble jeg litt bekymret, tok en test, og den var positiv gitt! Så da blir det (forhåpentligvis) en liten til på oss :) Han selv svarte bare med ett "Hæ?" når jeg fortalte han det :p

Her var det ikke planlagt så han spurte om det gjaldt siden streken ikke var like sterk som på bruksannvisningen :p Har nok ikke gått helt opp for han enda så har ikke fått noe særlig reaksjon fra han enda

Jeg ringte å sa: Vet du hva? Vi skal ha bebis!!!!!
Han: Å gratulerer, hatt det fint på jobb?

Sent from my iPad using BV Forum

Her var det jo veldig planlagt og siden begge de andre satt på første forsøk, så regnet vi vel med at tredjemann skulle sitte også :) Så jeg viste testen rett før frokost og mannen smilte og ga meg ett kyss! :) Men begge har vel sine tanker om det kommer til å gå bra denne gangen, så litt nervøsitet ligger vel fortsatt og lurer. Men det endret seg veldig for oss begge etter UL, da ble det plutselig veldig reelt og vi synes jo denne lille reka var skikkelig nydelig!! :)

Hos oss fant mannen det ut før meg :P Jeg tok en test, men så ikke på den før jeg gikk ut i stua for og se ferdig et tvprogram. Når mannen gikk på badet for og pusse tenner litt senere kom han ut med tannbørsten i munnen og testen i hånden og sa: "Oi shit du er gravid jo. Kult, denne gangen blir det en gutt" :D hehe

Ringte han på jobb. For tok test på vei til jobben etter helga.
Sa ikke så mye egentlig..

Han kom hjem etter å ha vært med kompisgjengen, og når jeg fortalte det sa han "hæææ, så fort??! Så skummelt...Men så bra! Jeg elsker deg!" Vi hadde ikke egentlig planer om å prøve før til høsten men siden alle apotekene var tomme for nuvaring prevensjon så starta vi litt før tiden! ;) gikk på første forsøk, veldig glad for det!

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Han tok det faktisk mye bedre enn meg ;)
Hadde tatt test mens han var på jobb, så når han kom hjem ville han vite svaret. Jeg sa positiv. Og han svarte "jaja, kjekt å bli ferdig med". Hehe..

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15

Han ble faktisk kjempeglad!! vi har også en gutt på 7mnd så vi skal nok få det hektisk

Hehe sendte han en MMS stakkar! For det var litt sjokk, hadde ikke planlagt en til nå, det skulle opp til diskusjon men vi rakk aldri diskutere det:p
Fikk til svar at det skulle vel gå greit denne gangen også, men i etterkant har vi ikke helt kommet over sjokket hvis dere skjønner:rolleyes: Endel forandringer med å gå fra 2-3 barn;)

Back
Topp