Hva var kult da du var fjortis?

Levis bukse og Lee eller Fruit of the loom genser. Og fila sko! 

ORIGINAL: Sunnipunni

først var det vel sånne bukser med knyting forran, wow-klær (før det ble egen wow butikk til småjentene) og skatesko som var tøffest. Men når jeg kom over på ungdomsskolen, skulle det være wesc og helst replay bukser. og skikkelig tupert fjortishår, med saltvannsspray. og helst litt bar mage, for å ikke glemme brede hårbånd.. skulle helst se ut som den værste sossen[8D]

hehe, jeg gnåla meg til en D&G bukse med knyting foran til 2800kr...

Av ting som ikke er nevnt før, så husker jeg godt Fornarina, som "liksom, var sååå mye kulere enn Miss Sixty!", og ordet "ass" kom, 3210 (mobiltelefonen) og gutta som absolutt skulle bleke håret og ha luggen rett opp [8D]

Hoho, husker jeg syns det var SÅ kult å være 14 da "14iss-bærte i ei kvit mærsjeeee" sangen rula..
Pappa hadde hvit merce, og jeg var 14 [8D] [X(]

Mye som blir nevnt her, var barneskolen delux for meg. Så nå husker jeg ikke hva som var kult da jeg var fjortis siden det eneste i hodet mitt nå er buffalosko og miss sixty.

Herregud, husker så å si alt over her (Men skal ikke skryte på meg at jeg var så veeeldig "fjortiss".)
Eneste jeg hadde var vel sånn sveis med kort bak og lengre forran, etterhvert Miss Sixty bukse, skatesko (TAKK OG LOV IKKE buffalo[:D]), No Fear sekk med bare ei reim var jo såååå kjekk da[:D][:D] Og hadde vel noen hårmascara greier, men var litt vel guttete så brukte ikke sminke før jeg begynte på vgs trur jeg[:-]

Menne - hva var det "sex-armbåndet"? (Trukke jeg fikk med meg, men så er jeg oppvokst i gokk da[8D])

ORIGINAL: Selisabeth

Permanent, levisbukse, cowboystøvletter, sagasmykker, store collegegensere.

sign, og legger til:

Ball-genser og Mephisto [8D]

ORIGINAL: Burger

fruit of the loom gensere og hettejakker. Crocker (for de som ville være kule men ikke hadde råd til levis), sølvjakker og sølvsko

Tror vi kan være like gamle..?[:D] (84-mod. jeg iaffal)

ORIGINAL: Datt du

Glemte MOBILTELEFON!
I niende klassen så var ein KUL om ein hadde mobil!
Slike gamle svæære telefoner[8D]

Da jeg kjøpte min første mobil, hadde jeg bodd hjemmefra i 3 år alt [8|] var 23 år faktisk!!!

(hehe, men det var i 1997)

DATE deodorant og parfyme
Den parfymen som var en hvit flaske med svart kort[&:] Hva heter den igjen?
Slengbukser med skjørt
Bukser med splitt bak
Klippe opp innersømmen nede på buksa
Masse voks i håret[&:]
Alle slags hårfarger, asså rødt en dag, lilla en annen dag, grønt en dag osv [:o]
Knallske farger på klærne! Oransje, rosa, grønne osv
Platåsko
Adidas bukse med knapper
Skinnsekk
Skinnpenal - slike runde!
Drikke seg liksom suuuuperfull[8D]
Hårmaskara
tygge tyggis konstant
Snike seg rundt og røyke

og maaaaaasse mer!![:D][:D]

Levis, fruit of the loom og dr.martens

ORIGINAL: Ancita

Når det var snakk om buffalo her, så kom jeg på miss-sixty buksene![:D]
Hadde en del sånne som gikk på rundgang i venninnegjengen ja[:D]

åsså hårexstension. 1 på kvær sia, helst i rød/blå/grønn :D

Buffalo, miss sixty, addida kneppe bukser, basket sko, dr martins...

Back
Topp