Hva var kult da du var fjortis?

Ancita

Glad i forumet
Når det var snakk om buffalo her, så kom jeg på miss-sixty buksene![:D]
Hadde en del sånne som gikk på rundgang i venninnegjengen ja[:D]

Miss sixty bukser var kult [8D]

Buffalo sko var vel også veldig in...

Og sefabukser, det var litt tidligere. [8D]

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

buffalo sko-miss sixty bukser-gå meg en glippe mellom buksa og genseren slik at litt av magen syntes[8|]-bli fortest mulig full...

Stemmer [8D]

Sånn bukse med påsydd skjørt over. [8D] Buffalo sko, Miss Sixty, bare navler, kort rufset hårsveis med langt hår i hårnåler foran... blant annet...

Bukser med sleng og splitt bak! Buffalo, levis 501, snc( tror jeg det heter)

Miss Sixty bukser ja, Killah babe bukser, Championbukse, Adidas kneppe bukser, Buffalo sko

ORIGINAL: Sinikka

Sånn bukse med påsydd skjørt over. [8D] Buffalo sko, Miss Sixty, bare navler, kort rufset hårsveis med langt hår i hårnåler foran... blant annet...

det hadde jeg i 7 klasse og resten av jentene.. hehe..

-buffalosko og missixty[X(]
-2pac[8D]
-kline med samme kjønn[8|]
-Sånne åletrange crockerbukser de hadde på JC i forskjellige knallfarger og korte magetopper[:o]

-Når jeg ser de derre plastarmbånda som fjortissene går med nå så tenker jeg på de plastsmokkene vi hadde på tusenvis av da jeg var ung. bittesmå og kjempestore i mange farger.. noen som husker dem? skikkelig farsott. kanskje litt før fjortisstida mi da.

ORIGINAL: Fjärild

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

buffalo sko-miss sixty bukser-gå meg en glippe mellom buksa og genseren slik at litt av magen syntes[8|]-bli fortest mulig full...

Stemmer [8D]

Hahaha! Hadde nesten glemt det[:D]
Aldri i verden om jeg kunne gjort det nå liksom[8D]

Ja!! Det der hadde jeg helt glemt .. Hehe!! Hadde ikke det selv, men "alle" hadde jo det [8D]

ORIGINAL: Burger

fruit of the loom gensere og hettejakker. Crocker (for de som ville være kule men ikke hadde råd til levis), sølvjakker og sølvsko

Signerer dette! Også lagde jeg splitt selv i sømmen på innsiden av buksen nederst. DET var kult det.

ORIGINAL: Råsa Muffin

Miss Sixty bukser ja, Killah babe bukser, Championbukse, Adidas kneppe bukser, Buffalo sko

Min killah babe bukse gikk jeg med helt frem til nå før jeg ble gravid, da passet den ikke lenger og glidelåsen røk[&o]
Fy søren så lenge den varte!
Først hadde venninnen min den, så hadde min søster den og så ble den min[:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Ja!! Det der hadde jeg helt glemt .. Hehe!! Hadde ikke det selv, men "alle" hadde jo det [8D]

Uff det hadde jeg..
Kort bak og langt fremme..

Miss Sixty bukser, Buffalosko (og generelt sett, platåsko), kort rufsete hårsveis med langt hår i hårnåler foran, bukse med skjørt over, Adidas knappebukser, plastarmbånd som betydde forskjellige ting hvis man rev de... Er det jeg kommer på i farta.[:)]

ORIGINAL: Aravis

ORIGINAL: Burger

fruit of the loom gensere og hettejakker. Crocker (for de som ville være kule men ikke hadde råd til levis), sølvjakker og sølvsko

Signerer dette! Også lagde jeg splitt selv i sømmen på innsiden av buksen nederst. DET var kult det.

Jepp!!!
Pappa klikka i vinkel hver gang.....[:-]

Buffalo sko
Diesel gensere
slengbukser
Tynne tights lignende bukser
bar mage
piercinger (fekk jo ikkje lov til de, men va kult[8D])
Sånn oppsett hår med småklemmer bak! Så håret vart rufsette på ein måte.
Eg hadde også bob sveis og heil bleika [8D] Hadde og blått og rødt hår opp igjennom.

Miss Sixty, skatersko, piercinger, råning, røyking (gjorde det ikke selv), rusbrus, Eminem, korte Jean Paul gensere, Fucking Åmål, Diesel, Killah Babe osv... [:D][&o]

å splitte om dongribuksene nede, leggiser, hooch

Back
Topp