Hva var familie/venners reaksjon på navnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
Ikke født ennå, men alle syns Leah er veldig fint og vi gleder oss til å få henne ut i verden :)

Med første så var det veldig greit siden han er oppkalt etter min far som døde da jeg var lita.

Med nr 2 så ble det litt reaksjoner da fornavn 2 er uvanlig.

Når vi ventet nr 3 var det forventet at det ble et uvanlig navn, likedan med nr 4, så det ble ikke så store reaksjoner. Men mamma lo da hu fikk høre navnet på minstemann, siden ei venninne av hu har en hund med samme navn.

Noen syns det var kjempefint, mens fra enkelte i familien var det en temmelig lunken mottagelse.
Jeg begynte etterhvert å grue meg til å si hva jenta skulle hete for jeg ble så lei meg og sår når det skinte gjennom at de ikke syns det var noe særlig. Gravide meg taklet ikke det så godt, selv om jeg vanligvis gir blanke i hva andre mener :p
Vi syns jo selv at navnet var kjempefint og gikk for det uansett. Tror nok at alle er vant til det nå og syns ikke det er rart lenger.:) Embla:Heartpink

Fikk bare positive reaksjoner på storesøster sitt navn. På lillebror fikk jeg noen smånegative kommentarer, men stort sett positivt der og [emoji4]

Med nr 1 fikk vi bare posetiv tilbakemeldinger
Men nr 2 har vi stort sett fått veldig positivt eller så lar folk være å si noe, (sjeldent og gammelt navn). Men min mor brukte god tid på å vende seg til det.

Har enda ikke fortalt familien, venter til vi har fått bekreftet at alt ser bra ut! Men de har aldri hatt noen sterke meninger om navn, så regner med at de er fornøyd så lenge vi er det!

Back
Topp