Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er cosyfix så bra som prisen tilsier? Dette er min 3. Har klart meg uten, men har savna god støtte.Ammeputen min cosyfix, den gikk jeg omtrent rundt med Ungen sovnet på den etter ammingen og det var veldig avlastende for meg. Babynestet brukte vi endel i starten. Brukte mye myke flanellkluter til mye forskjellig. Vippestol når han ble litt eldre. Nå som vi får November barn tenker jeg at en bilstolpose er en god investering, vi har en fra før og den ble mye brukt utover høst/vinter selv om forrige var sommerbarn. Deilig å bare putte ungen i posen inne også ta med stolen ut i bilen. Slipper masse påkledning på små kropper multimam kompresser var et must til ammingen, samt tykke ammeinnlegg i ull fra nøstebarn (jeg lakk vanvittig i starten), gode ammebher/singleter. Og jeg hadde ikke klart meg uten bedside criben faktisk. Synes det var for skummelt å samsove
Er cosyfix så bra som prisen tilsier? Dette er min 3. Har klart meg uten, men har savna god støtte.
Ja, jeg synes det. Sleit med å finne god ammestilling før jeg fikk den i hus. Er lang i overkroppen, så selv med cozyfix måtte jeg ha noe under som bygget litt opp for å slippe å være så bøyd i ryggen. Men var veldig stabil og god. Særlig i starten. Baby blir fort litt stor og ender opp utenfor. Da ville ikke min ligge der lenger, rundt 5 mnd kanskje. Er nok litt hard for baby, men gir god støtte så baby ikke glir ned.Er cosyfix så bra som prisen tilsier? Dette er min 3. Har klart meg uten, men har savna god støtte.