Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overtrykket påvirkes mer av omgivelser, følelser, form osv. Undertrykket er generelt jevntHar måle apparat hjemme, der måler jeg ca 85/60.. men når jeg kommer til legen så er d høyere.. ca 110/65.. men så skal d ikke mye til før både puls og bt stiger ved bevegelse. Blir veldig fort anpusten
Du och jag, gomman ❤Jeg hadde for høyt, noe jeg har enda lenge etter fødsel. Ble innlagt med 200/120, og da fødselen startet hadde jeg 150/100![]()
Hahaha ja<3 syklingene men med fine unger :*Du och jag, gomman ❤
Ja d er klart d gjør dOvertrykket påvirkes mer av omgivelser, følelser, form osv. Undertrykket er generelt jevnt![]()
Nei det er ikke så verst det altsåJa d er klart d gjør d100/ 65 i dag på kontroll.. ikke så værst
![]()
Tja av og til kjenner jeg til at d blir litt lavt. Men aldri blitt skikkelig svimmel.Nei det er ikke så verst det altsåLitt lavt, men heldigvis innafor. Føler du det ubehagelig?
Godt å høre. Håper det holder seg sånn noenlunde for degTja av og til kjenner jeg til at d blir litt lavt. Men aldri blitt skikkelig svimmel.
Håper også dGodt å høre. Håper det holder seg sånn noenlunde for degDet er heldigvis ikke farlig, men kan være fryktelig ubehagelig!