Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overtrykket påvirkes mer av omgivelser, følelser, form osv. Undertrykket er generelt jevntHar måle apparat hjemme, der måler jeg ca 85/60.. men når jeg kommer til legen så er d høyere.. ca 110/65.. men så skal d ikke mye til før både puls og bt stiger ved bevegelse. Blir veldig fort anpusten
Du och jag, gomman ❤Jeg hadde for høyt, noe jeg har enda lenge etter fødsel. Ble innlagt med 200/120, og da fødselen startet hadde jeg 150/100
Hahaha ja<3 syklingene men med fine unger :*Du och jag, gomman ❤
Ja d er klart d gjør d 100/ 65 i dag på kontroll.. ikke så værstOvertrykket påvirkes mer av omgivelser, følelser, form osv. Undertrykket er generelt jevnt
Nei det er ikke så verst det altså Litt lavt, men heldigvis innafor. Føler du det ubehagelig?Ja d er klart d gjør d 100/ 65 i dag på kontroll.. ikke så værst
Tja av og til kjenner jeg til at d blir litt lavt. Men aldri blitt skikkelig svimmel.Nei det er ikke så verst det altså Litt lavt, men heldigvis innafor. Føler du det ubehagelig?
Godt å høre. Håper det holder seg sånn noenlunde for deg Det er heldigvis ikke farlig, men kan være fryktelig ubehagelig!Tja av og til kjenner jeg til at d blir litt lavt. Men aldri blitt skikkelig svimmel.
Håper også dGodt å høre. Håper det holder seg sånn noenlunde for deg Det er heldigvis ikke farlig, men kan være fryktelig ubehagelig!