Hva var du redd som barn?

ORIGINAL: to*gull!

Trapper som var åpne mellom trinna. Hadde mareritt ofte om at det var noen som stakk hånden ut mellom trinna og prøvde å ta meg. Liker fremdeles ikke slike trapper... [&:]

Jeg var (er) redd for å dø, miste mamman min, og uvær (torden og lyn)...Har også høydeskrekke og redd for eddekopper (uansett str) og andre ekkle insekter[:'(]

Mørket og taxier

Spøkelser! Etter å ha sett en episode med brødrene dal der det var et spøkelse (ei gammal dame med en engangshanske fylt med vann om jeg ikke tar heelt feil[8D]), så ble legginga om kvelden et mareritt for min sin del. Satt i trappa og grein, hehe. Og pakka meg fullstendig inn under dyna, med null pustehull. Tror fortsatt fullt og helt på spøkelser, men er ikke redd lenger.
Og så var jegg redd for politiet.

Var redd Max Mekker og julenissen

[:-]Tilhører Pompel og Pilt generasjonen... Livredd Gorgon vaktmester!
Ellers var det VEPS og en nabo...Og generelt mørkredd(og da er det ikke enkelt å vokse opp i en granskog! Aner dere hvor mange lyder som er i skogen om kvelden??)
[8|]Og så var jeg fryktelig redd for "Osloungdommer" ,skumle saker[8D]

Livredd poselensdukker (etter å ha sett en skrekkfilm som 8-9 åring der en porselensdukke, jente, ble levende og drepte folk), etter det begynte jeg alltid å tulle meg inn i dyna, må ihvertfall ha den bretta med føtterne og oppover slik at det ikke er "hull" noen steder...og det gjør jeg enda..ble også en smule mørkeredd etter dette...

Dukker! Jeg hater virkelig de [:'(]

Off, jeg var skikkelig redd for å se på den Revenka filmen...
drittskummelt når de banket på døra... (blir redd den dag i dag..)[:-]

også veldig mørkredd..

Ja, også var jeg livredd for julenissen, jeg sov visst imellom min far og mor i 4 år pga. jeg hadde sett julenissen hadde gått inn til naboen, og aldri kommet ut igjen... (ja, naboen var visst nabolagets julenisse det året[:-])

ORIGINAL: to*gull!

Trapper som var åpne mellom trinna. Hadde mareritt ofte om at det var noen som stakk hånden ut mellom trinna og prøvde å ta meg. Liker fremdeles ikke slike trapper... [&:]

Du er ikke alene..

Var livredd slukene i bassenget og E.T

ORIGINAL: WishMeLuck

[:o][&o]

Jeg var mørkeredd, og redd for krig.
Mine mareritt handlet alltid om at det var krig [:(] våknet ofte av at jeg gråt... helt opp til tidlig ungdomsskolealder.

Og krypdyr - ALT av krypdyr...

Hufsa
Sluket i badekaret
Brøytebiler
Klær som hang på kleshengere utenpå skapet eller noe, sånn at det så ut som det hang noen der[8|]

Redd for å være alene, tåke, mørke, dukka mamma hadde når ho var liten.

Jeg var hysterisk redd for lastebiler og mørkhudede... [X(]

Lastebilene vet jeg ikke hvorfor.. Men bestemor pleide alltid å si til meg da jeg gikk ut (fra 3 år og oppover) at hvis jeg ikke kom hjem før det ble mørkt så kom den svarte busemannen å tok meg... Så sikkert der min frykt for mørkhudede kom fra..

Muppet Show [8D]

ORIGINAL: Roxanne

Karius, Baktus og mamma.

Mamman din?[&o]

ORIGINAL: Hmathilde

Hufsa i mummitrollet *grøss*

sign...
troll og vulkaner.. [&o]

Back
Topp