Hva var du redd som barn?

*Meya*

Forumet er livet
Jeg var pisseredd Andungen Kvakk-Kvakk.

Og Bader Meinhof. Kom på det nå fordi det er en dokumentar på TV1000 om gruppen hehe...

ORIGINAL: *Meya*

Jeg var pisseredd Andungen Kvakk-Kvakk.

Og Bader Meinhof. Kom på det nå fordi det er en dokumentar på TV1000 om gruppen hehe...

Han som var så søt Men veldig veldig plagsom nå[8D]

Jeg var drit redd for sluket i badekaret og gølvet. var livredd for å bli sugd ned[&:]

jeg var redd for tordenvær, atombomber, og draculaen fra brødrene dal. [:D]

er fortsatt redd for alle røra i kjellern.. er redd for å drukne.. ellers så var/er jeg ekstremt redd for julenisser og andre utkledde folk[8|] 

den derre hvite michelin figuren i ghost busters(?)

kvister med blader fra bjørke trær..
om foreldrene mine skulle ha meg til å være på ett sted la de kvisten i en sirkel rundt med,og der satt jeg..

Trapper som var åpne mellom trinna. Hadde mareritt ofte om at det var noen som stakk hånden ut mellom trinna og prøvde å ta meg. Liker fremdeles ikke slike trapper... [&:]

ORIGINAL: lena

kvister med blader fra bjørke trær..
om foreldrene mine skulle ha meg til å være på ett sted la de kvisten i en sirkel rundt med,og der satt jeg..

Karius, Baktus og mamma.

Fyllikene i branntrappa[&:]

Sånne baller på lekerommer å sån og klovner , fordi eg drømte en gang eg drukna i de mens en klovn kom springende oppå dei mens eg måtte svømme å drukna til slutt [8|] Drømmer den avogtil enda. Så var eg redd hufsa.

Hufsa i fra Mummiedalen..

Menn!!!!

Mørket!!!

Og "mannen under sengen".

E.T. Sov ikke på to uker etter at jeg fikk se, lytt og les boken som 7åring og så ikke filmen før jeg ble 16 år [&:]

Søppeldynga i FRAGLENE

Jeg var redd for at pappa skulle komme inn på rommet mitt... Eller at jeg skulle høre han var på rommet til stesøstrene mine.. :(
MØKKAMANN!
Og så var jeg redd for Melwin Trix?? Klovnen i sommarland i bø!

Back
Topp