Hva var du IKKE forberedt på?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Hvor mye gulp og bæsj som kan komme ut av en liten kropp.

Men ellers har det faktisk ikke vært de største overraskelsene, føler vi var ganske godt forberedt :)

Hørte vel litt for mye på de som sa at barnet sover så mye :-P så var ikke helt forbedret på å aldri ha hendene helt fri ;-) blitt dyktig på multitasking!

Jeg var ikke forberedt på at babyer IKKE sovnet av seg selv! Så jeg brukte de første ukene på å få støle leggmuskler og føtter. Jeg sto dagen lang og vippa på tærna :p

Jeg var IKKE forberedt på hvor mye man kan elske en sånn liten skapning, og at man gjør ALT for at det skal ha det helt perfekt. Misforstå meg rett, jeg visste jeg kom til å elske henne, men aldri hvor sterk den kjærligheten er!

Var ikke forberedt på hvor vondt jeg skulle få i nakke, skuldre og rygg:/

Heller ikke på at jeg fire mnder etter fødsel fortsatt ikke hadde tid og ork til trening hjemme..

Var ikkje forberedt på at han ikkje sku like vogn! (Alle babyer sover/liker vogn jo).

At eg kan elske en så liten gut så utruleg mykje :-)

At hab skulle være så flink å sove på natten, og så lite flink å sove på dagen :p

At de 3 første månedene bestod av mininalt med kos.

At ammingen kom til å bli ett evig kav i 2,5 måneder. Hver dag , hvert måltid :/

At hab skulle være så flink å sove på natten, og så lite flink å sove på dagen :p

At de 3 første månedene bestod av mininalt med kos.

At ammingen kom til å bli ett evig kav i 2,5 måneder. Hver dag , hvert måltid :/
Skriver under på den med at amming ble et evig kav de første par mnd. Det så liksom så lett ut for alle.

At ammingen skulle være såå vanskelig å starten, og vipps gikk det så mye bedre og nå tenker jeg knapt over det, det bare funker! Hadde jeg ikke sett for meg når vi knotet og styrte :p

Hvor naturlig alt føles ut, stell, daglige gjøremål, kos, alt! Er som om han alltid har vært der!

Hvor kos det er å leke.

Hvor greit det er å tåle lite søvn. Hadde jeg ikke forventa :p

Skriver under på den med at amming ble et evig kav de første par mnd. Det så liksom så lett ut for alle.
Enig! Her gikk det fint helt til mensen kom når han var 2 mnd. Når han var 4,5 kasta keg inn håndkle og gikk over til flaske. Fikk nytt liv og ny baby :D

Back
Topp