Hva var ditt første gravid symptom?

Mensmurringer. Ventet på mensen i en uke uten at den kom, men murringene bare fortsatte - ante da ugler i mosen ;) Så kom trøttheten/utmattelsen ganske tidlig.
 
Husker ikke.. men tok en test fordi det hadde blitt noe tull med pillene ved overgang til nytt merke, den var negativ så jeg dro på vinkveld. Sleit noe veldig med å få ned vinen.. og dagen etter testet jeg positivt :joyful:
 
Fikk positiv 7 dpo. Hadde ingen symptomer. Men plutselig da de to strekene dukket opp så tullet det med hodet mitt og jeg merket alle symptomer :p
 
Med dei to første: positiv test, uteblitt mens, deretter kvalme frå veke 6.

Med knøttet: veldige bekkensmerter 5-6 dagar før uteblitt mens. Fekk positiv test eit par dagar seinare.
 
Med eldste føltes jeg utrolig fyllesyk ut, ca uke 6\7 , med yngste fikk jeg halsbrann av en annen verden ca uke 3 .
 
Veeeldig ømme bryster og murringer i magen sånn ca ei uke før forventa mens,var helt sikker på at mensen var rett rundt hjørnet,men nei da! Mensdagen kom men ingen mens,positiv test ❤️
 
Uteblitt mens :p
 
5 dpo og jeg fikk kortere lunte.
 
Veldig sulten. Alle gangene var det det første. Rett etter el.

Ei uke senere kom trøtthet (og ømme bryster med eldste).
 
Ømme pupper, murringer (ikke som når jeg venta mensen) nederst i magen, testet positivt 9dpo :)
 
Øm mage uke 9
 
Back
Topp