Hva var det viktigste for deg da du valgte barnevogn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
At den kunne vendes begge veier, var romslig, stødig og hadde fire faste hjul.
Ja, også at den ikke så ut som en "ufo." :P

Romslig bagg, vendbar sportsdel og svingbare forhjul (ellers får jeg ikke vogna inn hovedinngangen).

Lett (helst ikke mer enn 12 kg) og nett, sporty, god å trille i skog og mark, god på vinterføre, trehjuls og svingbart forhjul, reversibelt sete. Liker også at bagen ikke er alt for stor. Jeg får uansett små babyer (er lav selv).

Vi har arvet Emmaljunga Mondial fra lille søstera mi :) min mor var veldig fornøyd med den og jeg snakket med ei venninne som har den. Hun ment den er litt større enn alle de andre vogna som er jo topp hvis du får vinter baby. Litt ekstra plass til varme klær og voksipose :-)

Viktigste for meg var store hjul. Her jeg bor er det nesten bare grusveier og veldig mye snø om vinteren...

Vekt, liten plass i bil, at barnet sitter/ligger høyt. Lett å slå sammen, god å trille :)

Svingbare hjul
At barnet kunne sitte vendt mot meg
Kvalitet

Alt dette fant jeg i Emmaljunga Super Nitro. Men det er en stor og tung vogn så kjøpte en Bugaboo til å bruke på kjøpesenteret for hun kunne sitte vendt mot meg i den. Men da hun ble stor nok til å sitte fremover så kjøpte jg en Babyjogger City elite istedet.

Stor bag, kunne ha sportsedelen begge veier, 4 faste hjul og at det er en solid vogn. Føler at simo vogna vår er en "traktor" som passer oss perfekt. Funker fint på alt av føre og tåler en del.

At sittedelen kan snus begge veier
Svingbare hjul
Forholdsvis lett

Vi hadde Brio smile frem til han var to år og nå har vi babyjogger city elite (kan ikke snus, men det går bra nå som han er to år)

Lufthjul
Fire hjul
Demping
Vendbar
Lett som mulig

Kjøpte brio happy duo. :)

Det som avgjorde valget var nok hvilken jeg synes var finest, for jeg fant flere vogner som passet kriteriene.

Fire hjul - sving- og låsbare forran
At jeg ikke skulle gå og sparke i understellet (som jeg oppdaget at jeg gjorde på flere pga høyde)
Sportsvogndel som kan vende begge veier
Får plass i min lille bil
Enkel å slå sammen
Ikke for liten pga vinterbaby

Valget falt på Britax Go Next.

Lett å trille, lett av vekt, fikk plass bak i en sedan, svingbare hjul, og mulighet for vinterdekk.

Valgte Bugaboo Cameleon3

Stabil, stor plass, at bagen/sportsdelen kunne vendes begge veier, 4 like store hjul, god å bruke på vinterføre. :)

Stor bag, kunne ha sportsedelen begge veier, 4 faste hjul og at det er en solid vogn. Føler at simo vogna vår er en "traktor" som passer oss perfekt. Funker fint på alt av føre og tåler en del.
Samme her:)

Back
Topp