Hva var det siste du spiste før barnet ble født?

Jeg klarer ikke komme på hva jeg spiste...vet hva jeg gjorde den dagen da, eller blir jo dagen før siden jeg våknet på natta at vannet gikk.. men jeg spiste ikke så mye pga halsbrann..men tygget masse isbiter. :)

Husker ikke hva det siste jeg spiste var, men det var en lørdagskveld det siste måltidet ble inntatt så det var sikkert noe godt;p

Haha! Jeg drakk en redbull på jobben min før jeg skulle på sykehuset å ta vannet :p Drakk ikke mye redbull i svangerskapet altså! Men siden jeg visste at ho var ute om 2-3 timer tenkte jeg at det gikk fint! :p

Haha! Jeg drakk en redbull på jobben min før jeg skulle på sykehuset å ta vannet :p Drakk ikke mye redbull i svangerskapet altså! Men siden jeg visste at ho var ute om 2-3 timer tenkte jeg at det gikk fint! :p
Er ingen fare så lenge man holder seg innenfor koffein inntaket :) :)

Er ingen fare så lenge man holder seg innenfor koffein inntaket :) :)

Nei det er jo ikke det. Men kanskje jeg skulle droppa det lille jeg drakk? Siden ho aldri sover? :phaha!

Brødskive med jordbærsyltetøy:D

Frokost. Husker jeg skeia helt ut med sjokomelk. Gubben måtte være hjemme fordi vi skulle på vurderingssamtale på sykehuset. Så hadde vi is til frokostdessert. Så lufta jeg hunden to ganger og dermed var vi igang med fødsel...

Frokost. Husker jeg skeia helt ut med sjokomelk. Gubben måtte være hjemme fordi vi skulle på vurderingssamtale på sykehuset. Så hadde vi is til frokostdessert. Så lufta jeg hunden to ganger og dermed var vi igang med fødsel...

Frokostdessert ;) Dagens :) At jeg aldri har tenkt på det før! :D

Spiste en melon youghurt på fødeavdelinga. Migrene hele dagen og hadde ikke spist noe, så tenkte jeg måtte få i meg noe før fødselen:)

Sambo om med McChicken salsa til meg når han kom på sykehuset når riene begynte ordentlig...tror det var det siste før lillebror ble født 8 timer senere :)

Med første var det brødskive med bringebærsyltetøy, og med nr to var det biola med havregryn :) Begge deler på føden :)

Back
Topp