Ja. For spiser jeg mye på kvelden blir jeg sååå sulten dagen etter. Og det orka jeg ikke tanken på.. tilfelle ks blei utsatt pga andre opp..Knekkebrød faktisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. For spiser jeg mye på kvelden blir jeg sååå sulten dagen etter. Og det orka jeg ikke tanken på.. tilfelle ks blei utsatt pga andre opp..Knekkebrød faktisk![]()
Er ingen fare så lenge man holder seg innenfor koffein inntaketHaha! Jeg drakk en redbull på jobben min før jeg skulle på sykehuset å ta vannetDrakk ikke mye redbull i svangerskapet altså! Men siden jeg visste at ho var ute om 2-3 timer tenkte jeg at det gikk fint!
![]()
Er ingen fare så lenge man holder seg innenfor koffein inntaket![]()
![]()
Kanskje det er derforNei det er jo ikke det. Men kanskje jeg skulle droppa det lille jeg drakk? Siden ho aldri sover?haha!
Frokost. Husker jeg skeia helt ut med sjokomelk. Gubben måtte være hjemme fordi vi skulle på vurderingssamtale på sykehuset. Så hadde vi is til frokostdessert. Så lufta jeg hunden to ganger og dermed var vi igang med fødsel...
Dessert passer til alle anledninger og måltidFrokostdessertDagens
At jeg aldri har tenkt på det før!
![]()